קריירה ולימודים

אמזון חושפת: מי מחליף את אלפי המפוטרים במשרדים?

בזמן שהיא מפטרת אלפי עובדים כדי לחסוך בכסף, מתברר שיש מי שאמזון לא ממהרת להיפרד מהם למרות שהם לא בדיוק העובדים הכי פרודוקטיבים: כ-10,000 כלבים שמגיעים למשרדי החברה מדי יום ביומו, ונהנים בה מאוכל ושתייה חינם, גינות מיוחדות ואירועים חברתיים
יאיר מור |  3
אמזון (צילום JL IMAGES / Shutterstock)
18,000 - זה מספר העובדים שפיטרה אמזון בחודשיים האחרונים במסגרת גל הפיטורים הענק שעליו הכריזה בסוף השנה שעברה. 18,000 איש שכבר לא יגיעו למשרדים וכבר לא יקבלו משכורת. 
מי שכן ממשיכים להגיע למשרדים, אם כי לא בדיוק מקבלים על זה משכורת, הם הכלבים של אלפי עובדים שנשארו - ומי שחשף זאת הוא החברה עצמה, בפוסט שהעלתה לבלוג ההֲוַי שלה. 
הפוסט עוסק ב-11 כלבים שלדברי אמזון עצמה, מגיעים ל"יום עבודה מוצלח" במשרדיה. עם זאת, היא הדגישה כי לא פחות מ-10,000 כלבים רשומים כ"עובדי" אמזון, ומגיעים לעבודה עם בעליהם במשרדי החברה בארה"ב ואוסטרליה, שעברו התאמות מיוחדות כדי להתאים את הסביבה לכלבים. 
 
כך, למשל, ציינה החברה בפוסט קודם בנושא מלפני שנה כי במטה הראשי שלה יש בכל שולחן קבלה חטיפי כלבים שניתנים לכל כלב שבא ומבקש; כמו כן, בקומה 17 של אחד הבניינים יש מרפסת סגורה דמוית גינת כלבים, כולל ברז כיבוי אש מזויף (ככל הנראה כדי שכלבים ישתינו עליו); שקיות לאיסוף צרכים מפוזרות ברחבי הבניינים, כמו גם מזרקות מים שמהם הכלבים יכולים לשתות. 
החברה כל כך אוהבת כלבים, שיש בה צוות שלם - עובדים אנושיים שמקבלים משכורות מלאות - שכל תפקידו להציע התאמות של המשרדים לכלבים, כמו גם לארגן אירועים חברתיים לכלבים ולבעליהם, כדי שהכלבים ירקמו קשרים ויתיידדו עם הכלבים של העובדים האחרים. 
לפי החברה, מדובר ב"מסורת עתיקה", שכן כבר בימיה הראשונים של החברה נהגו שניים מהעובדים, שהיו זוג נשוי, להביא את כלב הקורגי הוולשי שלהם לעבודה. הוא אף לחץ על כפתור הפרסום של כמה מהעמודים הראשונים באתר, ואחד מבנייני מטה אמזון נקרא "בניין רופוס", על שמו. אפילו עמודי השגיאה באמזון מציגים תמונות של כלבי העובדים.
כל זה, כמובן, עולה לא מעט כסף - וזה, נזכיר שוב, בתקופה שבה החברה מפטרת כמעט 20,000 עובדים כדי לחסוך כסף.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ולפעמים החגיגה נגמרת... (ל"ת)
    מאיר 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טוב כלב חבר מאשר חבר כלב (ל"ת)
    צודקים 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש לכם את זה ביותר דמגוגיה זולה??? (ל"ת)
    עובד אמזון לשעבר 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור