קריירה ולימודים

בשורה למפקדים קרביים משוחררים: המיזם שיעזור לכם בשוק העבודה

התאחדות התעשיינים בשיתוף עם מועדון המ"פים 2141: השקת פרויקט מנטורינג ועתודה ניהולית בתעשייה למפקדי פלוגות קרביים משוחררים. מאז השקת המיזם, כבר הצטרפו אליו מספר חברות מובילות ביניהן טרלידור, אינקומק-בלוקר, האחים דמתי, אלטרון, Mulholland ועוד

מערכת ice | 
מועדון מפים 2141 (צילום דור אמיתי עובד)
התאחדות התעשיינים יוצאת בשיתוף פעולה עם מועדון המפ"ים 2141, לטובת גיבוש מיזם משותף לקידום מקצועי והשמה למ"פים משוחררים בתעשייה הישראלית. זאת מתוך הבנת הערך האסטרטגי למדינת ישראל.
מועדון המ"פים 2141 עוסק בהכוונה, קידום והעצמת מ"פים קרביים משוחררים, אשר מהווים עתודה ניהולית עבור תאגידים וארגונים. זאת בשל הקושי לאתר פוטנציאל מנהיגות, חוסן נפשי, נאמנות ארגונית ויוזמה, תכונות שמאפיינות את דמות המ"פ והופכות אותו "למשאב לאומי" יקר ערך. מועדון המ"פים מונה כיום  כ-1200 מ"פים הנעזרים בארגון הן בתהליך הכניסה לאזרחות והן כקהילה תומכת ומעצימה.
בשנים האחרונות התאחדות התעשיינים שמה לעצמה כיעד לפתח הון אנושי מקצועי מקומי, שישתלב בתפקידי מפתח בתעשיות המקומיות, וכך להבטיח את המשך צמיחת התעשייה בישראל ולצמצם את ההסתמכות על כוח אדם מחוץ לישראל. היכולות האישיותיות והניסיון הפיקודי הרב שצברו מפ"ים בתפקידים צבאיים מספקים להם כלים ומייצרים תשתית מצוינת שמאפשרת להם להשתלב בהצלחה במגוון של תפקידים בכירים בתעשייה ובמגזר הפרטי.
מאז השקת המיזם, כבר הצטרפו אליו מספר חברות מובילות ביניהן טרלידור, אינקומק-בלוקר, האחים דמתי, אלטרון, Mulholland ועוד. בתחילת ספטמבר מועדון המפ"ים 2141 יוצא בקמפיין גיוס המונים כדי להרחיב את מעגל התמיכה שלו ביוצאי צבא בעלי עבר פיקודי בתהליך ההשתלבות שלהם באזרחות.
 
אליאור דור, מנכ"ל מועדון 2141: ״מפקדי פלוגות צעירים אלו נבחרו בקפידה בצבא, עברו סינון, מיון והכשרה ייחודיים. מעבר לכך, זכו לצבור ניסיון פיקודי- ניהולי על 120 "עובדים" בכל חתך של חייהם – בין-אישי, לוגיסטי, תפעולי, פיתוח כ"א, מבצעי ובעצם אחריות כוללת ומקיפה. אף על פי כן הם יוצאים מהצבא ונופלים בין הכיסאות ל'מלחמת הישרדות'. הם לא מספיק וותיקים כדי לקבל את הסיוע של סגני אלופים ומעלה - מצד שני וותיקים יותר מידי כדי לקבל את המינימום שמקבל חייל או קצין זוטר. מדובר בפספוס הזדמנות למיצוי משאב אנושי יקר ערך ברמה הלאומית. שיתוף הפעולה עם התאחדות התעשיינים תאפשר לכל אותם צעירים נפלאים, שקיבלו את ההחלטות הקשות ביותר כשהיו מפקדים בצבא, להביא את הכישורים הללו לידי ביטוי בכל תחומי החיים בישראל, זה יהיה הרווח של כולנו".
יו"ר ועדת חינוך, הכשרה ותעסוקה של התאחדות התעשיינים, התעשיין הנרי צימרמן: "המפ"ים הם אנשים רציניים, שיודעים לקחת על עצמם אחריות ויוזמה, והתעשייה הישראלית תשמח לקלוט אותם. בתעשייה הישראלית הם יוכלו להסתגל במהירות לחיים האזרחים, ליצור לעצמם התחלה חדשה ולפתח קריירה בתפקידים שונים ומגוונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה