רכילות עסקית

ראשי המגזר העסקי 'נכנסים מתחת לאלונקה' באירוע של מועדון 2141

המועדון מסייע למפקדי פלוגות קרביות המשתחררים בכניסה לעולם האזרחי ולהכווינם בעקביות
מערכת ice | 
אירוע מועדון 2141 (צילום אופיר לביא)
בערב חמישי האחרון התכנסו בכירים במגזר העסקי, מפקדי צבא במילואים, נבחרי ציבורי ופעילים חברתיים לקחת חלק באירוע שאורגן על ידי מועדון המ"פים 2141. שמו של הארגון מכיל את חזונו - לסייע למפקדי פלוגות קרביות המשתחררים בכניסה לעולם האזרחי ולהכווינם בעקביות, שיטתיות ונחישות כדי לפתח את דור ההנהגה הבאה בישראל בעולמות החינוך, התעשיה והיזמות.
לאירוע שהתקיים במלון דן אכדיה בהרצליה, ונערך בחסות NewMed Energy וחברת Vision and Beyond, אשר תומכות באופן שוטף בפעילות המועדון בתחומי העשייה החברתית, קידום עסקים והשמה, הגיעו כ-200 מ"פים.
 
במסגרת האירוע, הרצה יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy, על שדרוג מעמדה הגיאופוליטי של מדינת ישראל לאור מהפכת הגז הטבעי ועל היעד להפוך מיצואנית גז אזורית לגלובלית. כמו כן, האורחים נהנו גם מהרצאה פורצת דרך על טכנולוגיית ה- AI כאבן יסוד בביטחון הלאומי של ד"ר ענתבי לירן.
בין השותפים לדרך שהגיעו ניתן היה למצוא את פטר גיזונטרמן מייסדי קבוצת VISION & BEYOND חברת השקעות בנדל"ן בארה"ב וממייסדי מועדון 2141; עו"ד אליאור דור, מנכ"ל מועדון 2141; יוסי אבו, מנכ"ל חברת NewMed Energy; גבי לסט, יו"ר NewMed Energy; שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר חבר דירקטוריון במועדון 2141; אלוף במיל' טל רוסו, דר' רועי אלקבץ, סגן ראש העיר תל אביב, סיו''ר קק''ל ותא''ל במיל'; נציגי התאחדות התעשיינים ועוד.
"מי שהיה מוכן לקחת אחריות על פקודיו ולסכן יום יום את חייו באופן שיטתי עיצב לעצמו DNA ערכי ייחודי". סיכם את האירוע עו"ד אליאור דור, מנכ"ל מועדון 2141 והוסיף: "אפשר לראות את זה באוכלוסייה שנמצאת כאן היום, השותפים היקרים שלנו שמוכנים לפעול הלכה למעשה למען עתיד שנכדיהם יוכלו להנות ממנו – זו פסגת  העשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה