כסף וצרכנות

הטיסות חוזרות: מי מבזבז יותר בדיוטי, גברים או נשים?

בשבועות האחרונים חזרו לא מעט חברות תעופה, ובהתאם גם תנועת הנוסעים בטרמינל. מחקר חדש חושף את הרגלי הצריכה לפני הטיסה, ואילו מוצרים הם האהובים ביותר
שירה יום טוב | 
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)
הישראלים חוזרים לטוס בהמוניהם, כאשר הבשורה המשמעותית האחרונה בנושא היא חזרתה של ראיינר להטיס את קווי הטיסות שלה מישראל החל מיוני, מה שיחזיר גם מחירי לואו קוסט למשחק, ונתח נוסף של נוסעים.
כעת, מחקר של סוכנות המחקר השוויצרית m1nd-setמצביע על הרגלי הקניה שלנו לפני העלייה למטוס, ועל ההבדלים בין התנהגות צרכנית של גברים ונשים בתחום נסיעות, כאשר המחקר מצביע על כך שגברים נוטים לקנות יותר לפני הטיסות מאשר נשים.
45% מהגברים נכנסו לחנויות הדיוטי פרי בשנת 2023 לעומת 44% מהנשים ו-29% מהגברים רכשו מוצר אחד או יותר בחנויות בעוד שרק 26% מהנשים רכשו. לפי m1nd-set.
כמו כן נמצאו מגמות שונות בין המינים בעת ניתוח יעד הרכישה, לפי m1nd-set. אחוז גבוה יותר מהנשים רוכשות ביוטי לצריכה עצמית מאשר גברים. אותה מגמה נצפית בקטגוריית המזון והממתקים, אך ההיפך נראה באלכוהול וטבק; גברים נוטים לרכוש את שתי הקטגוריות הללו לצריכה עצמית יותר מנשים.
 
הבדלים בולטים נוספים בין התנהגות מגדרית נראים בהתנהגות רכישת מתנות עבור קטגוריות אביזרי נסיעות וצעצועים, שתיהן נרכשות בתדירות גבוהה יותר על ידי גברים מאשר נשים כמתנות. נשים עם זאת מתבקשות יותר מגברים לרכוש גם טבק וגם צעצועים על ידי חברים ובני משפחה. המחקר גם מוכיח שגברים נוטים יותר מנשים לעסוק בצוות המכירות בחנויות הדיוטי פרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה