תיירות

ריינאייר בבשורה אדירה לטסים מישראל: תחדש את כל הטיסות מנתב"ג

ענקית התעופה ריינאייר, שביטלה את כל טיסותיה מישראל ואליה בעקבות הסכסוך עם רשות שדות התעופה, פנתה לרשות  בבקשה להחזיר את כל טיסותיה לישראל, והיא ככל הנראה תחזור לפעילות מלאה בישראל החל מה-1 ביוני
מערכת ice |  12
ריינאייר (צילום shutterstock)
ענקית התעופה ריינאייר הנחיתה מכה קשה על הטסים מישראל אחרי שהחליטה לבטל את כל הטיסות שלה לתקופה הקרובה מנתב"ג ואליו, זאת בשל סגירת טרמינל 1 והמעבר של החברה לטרמינל 3, שהיה כרוך בעלויות גבוהות יותר, מה שעורר את זעמה של החברה על רשות שדות התעופה בישראל.
אלא שהיום (חמישי) פורסם לראשונה על ידי כתב התיירות של "ישראל היום", שמעון יעיש, כי ריינאייר פנתה לרשות שדות התעופה בבקשה להחזיר את כל טיסותיה לישראל. על פי הדיווח עולה כי הטיסות של החברה יחזרו לישראל החל מה-1 ביוני. הפנייה של ריינאייר לרשות שדות התעופה מגיעה על רקע חזרת הפעילות של טרמינל 1 החל מחודש יוני.
 
כזכור, בשבועות האחרונים הודיעה חברת הלואו קוסט האירית, ריינאייר, על ביטול של כל הטיסות שלה מישראל עד לסוף חודש אוקטובר 2024. אחרי שהפעם הקודמת נסבה סביב אי הסכמות על התעריף ששילמה בטרמינל 3 במקום טרמינל 1, הביטולים האחרונים שלה הגיעו בהפתעה של ממש אחרי שהחברה כבר חזרה למכור כרטיסים והכינה פעילות שלמה. כעת, נודע כי היא כאמור חוזרת לישראל.
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חרם צרכנים
    ציוני 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תפרנסו תומכי טרור!!!!!!!! טוסו רק כחול לבן
    סגור
  • 6.
    חברה איומה!
    נאוה בלוך 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתי מאפשרת לה לנחות בארץ.בקורונה היא העדיפה לטוס כי היה זול יותר מאשר לבטל למרות שלא יכלה להעלות נוסעים כי הם לא יכלו לצאת מהמטוס באיטליה.נוכלים אמיתיים.תשלמו לי לא אטוס איתם.יש מסמכים המאמתים כל מה שכתבתי.
    סגור
  • 5.
    לא טסים ראיינאיר
    פיני 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נטוס עם האנטישמים הללו. הם לא יכולים לבטל כשמתחשק להם. עכשיו אנחנו נבטל אותם. קדימה ישראלים, נשאיר את המטוסים שלהם ריקים
    סגור
  • 4.
    ממש לא נכון
    אחד שיודע 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריינאייר חברה אנטישמית שהודיעה שתחזיר רק 20 טיסות שבועיות מתוך קרוב ל 100 שהיו מתוכננות וזה רק לצאת ידי חובה. ישראלים - אל תטוסו עם החברה האירית האנטישמית הזאת!
    סגור
  • ראיינאייר לא חברה אנטישמית
    השכן של כץ 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק להמציא דברים. האירים אכן תומכי חמאס בורים, ואכן לא תומכי ישראל, אבל אין לזה קשר לשיקולי ראיינאייר שהיא ןברה פרטית ולא ממשלתית, שמונעת משיקולים כלכליים בלבד. טורקיש זו חברה ממשלתית, שכל שקל שמשלמים לה הולך לממשלת תורכיה, וממנה גם לחמאס. ראיינאייר חברה פרטית.
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    מה זה בשורה...
    זאב 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אטוס איתם גם בשקל. שרפתי טיול בגללם.
    סגור
  • 2.
    חברה לא אמינה
    קצין במיל. 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור איך כצכצון המושחת נתן לחברות שאינן מחזיקות כאן נציגות לפעול מישראל. המושחת יצר מצב שבו לקוחות שטיסתם נאלצה להתבטל מבחינה בריאותית- אשפוז או ניתוח דחוף- לא מקבלים מענה ואת כספם חזרה. מזוודות שהושחתו ומגיעות שבורות או קרועות לא מטופלות ואין למי לפנות וטיסות שבוטלו ע"י חברות זרות כולל אייר אינדיה הכסף לא מוחזר לרוכשים והחברות מתעלמות לחלוטין מפניות אליהן. מי שלא פותח כאן נציגות ומהווה כתובת לתלונות ותביעות - אסור שיפעל מכאן.
    סגור
  • כמה שטויות. חסר מושג.
    השכן של כץ 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך מושג במה שאתה אומר. הבלים מאלף ועד תו. לכל חברת תעופה זרה שטסה מישראל ואל ישראל יש נציגות בישראל לצורך הגשת תביעות.
    סגור
  • טוב מאד שהיא חוזרת, שרות שדות התעופה ניסתה לעשות עליה ק
    משה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשות שדות התעופה ניסתה לאלץ את החברות שטסות מטרמינל 1 לטוס מטרמינל 3 ולשלם מס נמל גבוה. בהעדר תחרות, מי שסבל אלו הנוסעים
    סגור
  • 1.
    בריינאייר מכרו כרטיסי טיסה לטיסות שלא קיימו
    הילה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קנינו כרטיס לטיסת ריינאייר, יומיים לפני הטיסה התחלנו לבדוק בטיסות יוצאות בנתב"ג וראינו שהטיסה לא קיימת בכלל. לא החזירו את הכסף למרות שניסינו.
    סגור
  • קוימו
    נאוה בלוך 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך לא יכלו לקחת נוסעים.נוכלים גמורים!
    סגור
  • הבנת את זה?
    ברוך הפראייר 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אירלנד אולי אנטישמית אבל מי שדופק את הישראלים בראש ובראשונה זו ממשלת ישראל ומשרד התחבורה. כמה נוח לגבות מסי נמל גבוהים שהלואו קוסט כמו ראיינאייר לא אמורות לשלם, ולייצר מונופול עבור אלעל. 'שר התחבורה אמר זאת בעצמו ''שיהיה מי שמילא את המשבצת של ראייןאייר" - ואכן כך נעשה. זוכרים שתיירות חוץ עכשיו אין? מי הפראיירים היחידים שמוכנים לשלם את המחירים המופקעים של אלעל בהיעדר ראייןאייר?
    סגור