כסף וצרכנות
מותג הענק מתרחב בישראל: סניף חדש בביג פאשן גלילות
רשת האקטיב לייף סטייל ing פתחה את הסניף הגדול ביותר שלה בישראל בביג פאשן גלילות. הרשת צפויה להתרחב ל 15 סניפים ברחבי הארץ במהלך השנתיים הקרובות
רשת האקטיב לייף סטייל ing, אשר הביאה לישראל את מותגי הספורט פרימיום המובילים בעולם, מכריזה על פתיחת חנות הדגל החדשה של המותג בביג פאשן גלילות. מדובר בחנות הרביעית והגדולה ביותר של המותג בישראל, המשתרעת על פני כ-250 מ"ר ומביאה עמה מגוון רחב יותר, בקולקציות בלעדיות לחנות זו. החנות החדשה מהווה ציון דרך משמעותי עבור המותג אשר צפוי להתרחב ל-15 סניפים ברחבי הארץ במהלך השנתיים הקרובות, אחרי שתי פתיחות שהתקיימו השנה: דיזנגוף סנטר תל אביב ועיר ימים בנתניה.
רשת ing בעלת הקונספט החדשני והייחודי של אופנת הספורט והלייף סטייל מתמחה באופנת אקטיב ומציעה חוויית קנייה ייחודית לאנשים המחפשים איכות בלתי מתפשרת, נוחות וסטייל עדכני, של מותגי ספורט פרמיום בינלאומיים, כמו ON – מותג הריצה והספורט השוויצרי הצומח בעולם, חלק מההצלחה בזכות העיצוב המהפכני וטכנולוגיית הCloud Tech המשולבת בסוליה. הנעליים מציעות נוחות יוצאת דופן ועיצובים חדשניים, קולקציות הביגוד יפיפיות וסופר איכותיות בדגש על עולמות האימון והאקטיב.
CASALL – מותג אופנת יוגה, אימון והלייפ סטייל משבדיה הידוע בעיצובים מתוחכמים וקולקציה אופנתית בעלת איכות גבוהה במיוחד, הרבה בזכות הבדים האיכותיים שמיוצרים באירופה וידידותיים לסביבה שמותאמים לאורח חיים אקטיבי ואיכות חיים גבוהה.
CARIUMA – מותג הסניקרס מברזיל שצמח בקליפורניה ונהפך פופולרי בארה"ב וברחבי העולם. הקולקציה רחבה ומרשימה מעולמות הגלישה, הסקייט ואופנת הסטריט הפופולרית, הנעליים מבוססות נוחות וקיימות כגון מדרסים ידידותיים לסביבה ותמיכה ביערות הגשם .
TROPICFEEL – מותג ספרדי בתחום אופנת ה-Travel, המתמחה בנעלי הליכה וטיולים אופנית ונוחה במיוחד, בפריטי לבוש, תיקים ואקססוריז פונקציונליים עם דגש על עיצוב אקולוגי וחדשנות.
הסניף בעיר ימים נתניה הוא הסניף השני שנפתח לרשת והרשת צפויה להתרחב ל 15 סניפים ברחבי הארץ במהלך השנתיים הקרובות, אתר אונליין חדשני יחליף את הקיים במהלך 2025 ויספק חווית קניה ייחודית כחלק מחנות וירטואלית.
עוד ב-
ישראל חן , מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת ING מסר: "אנחנו נרגשים להביא לישראל מותגי אופנת ספורט בינלאומיים שמייצגים את השילוב המושלם בין איכות, נוחות וסטייל עדכני, עם גישה ייחודית ואיזון שווה בין קולקציות נעליים וביגוד, רשת ING נולדה מתוך החזון שלנו להעניק לצרכן הישראלי חוויית קנייה מתקדמת וחדשנית, עם דגש על קיימות וחדשנות טכנולוגית, וחשיפה למותגים בינלאומיים פופולריים ובעלי פוטנציאל צמיחה וערך מוסף, המותגים שאנחנו מייבאים חלקם מובילים את הקטגוריה וחלקם יהוו מקום של כבוד בשוק המקומי, ויהפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של הלקוחות שלנו''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.קדחת אחת גדולה, לא יקנו, רק יאכלו (ל"ת)זיביסטית 03/2025/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כמה כתבות על כלום ושום דבר. (ל"ת)נחשון- יפו 03/2025/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.וואווו ממש מרגש (ל"ת)חחחחח 03/2025/02הגב לתגובה זו0 0סגור



