כסף וצרכנות
בהשקעת ענק של למעלה ממיליון שקל: זה המהלך שמבצעת הרשת הידועה
בהשקעה כספית גדולה ובסלוגן אחד מוכר, יוצאת רשת המשביר במהלך חדש שמבקש לשנות את הדרך שבה אתם חושבים על אופנה. אבל מה באמת עומד מאחורי המילים "Dress Smart"?

בהשקעה של כ-1.2 מיליון שקלים יוצאת המשביר בקמפיין נרחב להשקת קולקציית הקיץ של מותג האופנה האמריקאי האייקוני KENNETH COLE.
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום מקאן, שבנה מערך פרסומי מתוחכם שיפרוס את מסרי המותג על פני מסכים, שלטי חוצות ומרחבי הדיגיטל. בלב הקמפיין עומד הסלוגן המוכר והמדויק של המותג, "Dress Smart", שחודר הפעם עמוק יותר ומציג פילוסופיה שלמה של לבוש.
הקמפיין החדש מבקש להדגיש את היכולת הייחודית של KENNETH COLE לחבר בין מראה מוקפד ואופנתי לנוחות בלתי מתפשרת, ולאפשר מעבר חלק וזורם בין סביבת העבודה לשעות הפנאי.
שלושה סרטי תדמית יוקרתיים, שיוצגו בטלוויזיה, ימחישו את האיזון הנכסף בין קריירה לחיים אישיים, כאשר פריטים נבחרים מהקולקציה החדשה משמשים ככוכבים הראשיים.
המסע הפרסומי יכלול נוכחות בולטת בערוצי הטלוויזיה המובילים, בשילוט חוצות, בפלטפורמות הדיגיטל של המותג ושל רשת המשביר, ובזירה הדינמית של הרשתות החברתיות כמו טיקטוק, אינסטגרם ופייסבוק. הקולקציה תהיה זמינה באתר המותג ובכל נקודות המכירה של קנת קול והמשביר ברחבי הארץ, מה שמאפשר נגישות מקסימלית לקהל הישראלי.
עוד ב-
דקלה גנור שמש, מנהלת השיווק של KENNETH COLE והמשביר, מסבירה כי "מעבר להיותו הצהרה אופנתית, "Dress Smart" הוא קודם כל תפיסת עולם. הוא מתאר אופנה טרנדית בעלת מראה מוקפד, שמאפשרת לנו לנוע בחופשיות בין הפן העסקי לפנאי, תוך שמירה על הרמוניה מושלמת. סרטי הקמפיין החדשים מתרגמים את הפילוסופיה הזו לחוויה ויזואלית עוצמתית תחת המסר 'Smart Life Balance', ומציגים את השאיפה האולטימטיבית לניהול חכם ומאוזן של חיינו. הם מדגימים כיצד פריטים ולוקים שיקיים מהקולקציה החדשה מאפשרים לנו להתנהל בסטייל ובנוחות בכל רגע ובכל תפקיד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה