כסף וצרכנות

בהשקעה של 10 מילון שקל: המהלך האסטרטגי של אלקטרה קמעונאות חשמל

מהלך חדש בשוק החשמל עשוי לשנות את חוקי המשחק. אלקטרה קמעונאות חשמל משיקה היום מהלך אסטרטגי חדש

ענת סימן טוב | 
אלקטרה מוצרי חשמל (צילום יחצ)
אלקטרה קמעונאות חשמל, משיקה היום (חמישי) את תכנית ההתרחבות שלה בשוק מוצרי החשמל. אלקטרה קמעונאות חשמל המנהלת את  חנויות מחסני חשמל ושקם אלקטריק היא גם היבואנית של מותג החשמל אלקטרה. החנויות נמצאות בפריסה ארצית ברחבי הארץ ואף מחזיקה 10 חנויות רק באילת – עיר שמניבה 12% מרווח החברה. הרשתות של מחסני החשמל מחזיקה בנתח שוק של 30% ואינטרקציה שנתית של 2.5 מיליון לקוחות במחסני חשמל.
עד היום, אלקטרה קמעונאות חשמל התמקד בייבוא של מקררים, מדיחים, מכונות כביסה מסכים ובעיקר מוצרי חשמל גדולים תחת המותג אלקטרה. ונכון היום, היא מובילה את השוק בתחום. אלקטרה קמעונאות חשמל מביאה את הבשורה ומשיקה את המותג אלקטרה גם למוצרי החשמל הקטנים עם משלימים לבית, עם דגש על תחרות. 
אלקטרה קמעונאות החשמל תייבא מגוון מוצרים משלימים בעלויות נמוכות כמו טאבון, שואב שוטף ומכונת קפה. כך, למשל, תוכלו לרכוש שואב שוטף ב-990 שקלים בלבד, מיקסר בעלות של 1,390 שקל וטאבון ב-799 שקל
הסיבה לכך, כפי שאומר יורם בדש, מנכ"ל משותף באלקטרה קמעונאות חשמל, היא שהם אינם צריכים לשלם על תיווך. הם אלה שמביאים את המוצר ישירות לחנות, בלי שום גורם מתווך, מה שמאפשר להם להציע מחיר זול יותר מהמתחרים על מוצרים דומים. היקף ההשקעה של אלקטרה קמעונאות בכניסה עם המותג אלקטרה לקטגוריית מוצרי החשמל הקטנים עומד על 10 מיליון שקל.

מוצרי החשמל החדשים של אלקטרה. קרדיט: יח"צ
לדברי בדש: "הרחבת המותג אלקטרה לקטגוריות נוספות מבטאת את האמון הגובר מצד הצרכנים במותג ואת כוונת החברה להפוך לשחקן משמעותי ורב-תחומי בשוק החשמל בישראל". בנוסף, מציין בדש כי ישנה ירידה השנה ברכישות מוצרי החשמל בענף באופן כללי, וכי השנה יש יותר תחרות, אך הצרכן מהדק את החגורה.
חברות רבות החלו לייצר את המכשירים שלהן בסין, מה שגורם לתחרות רבה ולהורדת מחירים. אם עד היום הצרכן חיפש ייצור באירופה, כיום רוב החברות מייצרות בסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה