כסף וצרכנות

אמבפה בשיתוף פעולה ייחודי: זה הקמפיין שיוביל

שחקן הכדורגל המוצלח ממשיך בשיתוף פעולה ייחודי ומוביל קמפיין ייחודי של החברה הבינלאומית
ענת סימן טוב | 
קיליאן אמבפה (צילום OAKLEY)
מותג משקפי הספורט Oakley מציין 50 שנות פעילות ומשיק קולקציה במהדורה מוגבלת. לרגל ההשקה, מצטרף אליו אחד השמות המדוברים ביותר בעולם הספורט, שחקן הכדורגל קיליאן אמבפה, שמוביל את הקמפיין הגלובלי.
הקולקציה, שהושקה תחת כותרת של 50 שנה, מחברת בין אלמנטים עיצוביים מהעבר לבין גישה חדשנית לעתיד. הדגמים כוללים עיצוב בולט, עדשות מתקדמות ומסגרות המזוהות עם הסגנון של המותג, שהפך לאחד מהשמות הבולטים בשוק משקפי הספורט והפנאי.
המותג, שצבר מוניטין עולמי בשילוב בין טכנולוגיה לעיצוב, ממשיך לפעול בזירה הבינלאומית ומרחיב את פעילותו גם לישראל. לצד אמבפה, משתתפים בקמפיין ספורטאים נוספים מעולמות שונים, והקולקציה תימכר בנקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ.

אמבפה בקמפיין של אוקלי. קרדיט: יח"צ
אלינור בור בן צבי, סמנכ"לית לוקסאוטיקה ישראל, האחראית על המותג Oakley בישראל, מציינת: "חגיגות החמישים הן לא רק ציון דרך אלא ביטוי לזהות שלנו. לקחנו את המאפיינים הכי מזוהים עם המותג והצגנו אותם בצורה עדכנית. גם בלי לוגו, אפשר לזהות שמדובר באוקלי".
 
הקולקציה צפויה להגיע בקרוב לחנויות בארץ, ומיועדת לקהל שמחפש שילוב של מראה ייחודי עם טכנולוגיה מתקדמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה