כסף וצרכנות

קסטרו בהשקעת ענק של 4.5 מיליון דולר: זה ההסכם שנחתם

רשת קסטרו-הודיס, משקיעה במותג Radixis המייבאת את המותג הבינלאומי איב רושה בארץ, למרות אי ההבנות. כל המידע
ענת סימן טוב | 
יאיר אוחיון, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס (צילום רן כהן, קבוצת קסטרו-הודיס, shutterstock)
קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה על המשך השקעתה בחברת Radixis ועל מתווה השקעה חדש, שבמסגרתו תשמור על שליטתה במיזם לצד כניסת שותפים אסטרטגיים. Radixis היא חברה בת של הקבוצה, בעלת הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב רושה" (Yves Rocher) בארצות הברית.
בהודעת החברה נמסר כי, נחתם מזכר הבנות עם קבוצת משקיעים אסטרטגיים, בהם קבוצת טננגרופ – אחת החברות הישראליות הוותיקות והמובילות בתחום ה-eCommerce בארה"ב  וכן משקיעים פרטיים, ביניהם אהרון מנקובסקי, מייסד קרן ההון סיכון "פיטנגו", הידוע ביצירת ערך והשבחת חברות טכנולוגיה.
ההשקעה הכוללת ב-Radixis עומדת על כ-4.5 מיליון דולר, מתוכם כ-550 אלף דולר יושקעו על ידי קבוצת קסטרו-הודיס עצמה. לפי ההסכם, קבוצת טננגרופ תשקיע כ-3 מיליון דולר, המשקיעים הפרטיים ישקיעו כ-480 אלף דולר, ורון רוטר , מבעלי המניות הקיימים במיזם , ישקיע כ-450 אלף דולר נוספים. לאחר השלמת ההשקעה, תחזיק קבוצת קסטרו-הודיס בכ-54% מהמניות, המשקיעים החיצוניים יחזיקו בכ-29%, ורון רוטר יוותר עם 9.9% מהמיזם.
במהלך החודשים האחרונים נוהל משא ומתן בין הנהלת Radixis והנהלת קסטרו-הודיס, בראשות רון רוטר, לבין קבוצת המשקיעים החדשה, במטרה לגבש מתווה השקעה עדכני. מתווה זה מחליף את ההצעה המקורית של רוטר מחודש אוגוסט האחרון, והוא מאפשר כניסת שותפים אסטרטגיים תוך שמירה על שליטת הקבוצה.
רון רוטר, מנכ"ל Radixis Inc, אמר לאחר החתימה: "ההשקעה מהווה הבעת אמון בחזון של Radixis להרחבת פעילות מותג Yves Rocher בארצות הברית. השותפות עם קבוצת טננגרופ מביאה איתה ניסיון משמעותי בתחומי האי-קומרס והצמיחה, ואנו מאמינים שהיא תאפשר לנו להאיץ את ההתפתחות של החברה בשנים הקרובות".
יאיר אוחיון, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, הוסיף: "אנחנו גאים ששחקנים אסטרטגיים בעלי ניסיון ומוניטין בהשבחת חברות טכנולוגיה ובמכירה ישירה לצרכן בארה"ב מצטרפים אלינו. אנו רואים ערך רב בסינרגיה בין כלל השותפים תוך שמירה על השליטה במיזם".

צור ארז, מייסד ומנכ"ל קבוצת טננגרופ, מסר: "לקבוצת טננגרופ ידע וניסיון רב בתחום ה-Ecommerce בארצות הברית. התרשמנו מאוד מהמותג Yves Rocher ומפעילות Radixis, ואנו מאמינים שהכלים והידע שלנו יסייעו בהרחבת הפעילות ובהעצמת הצמיחה של החברה בשוק האמריקאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה