כסף וצרכנות
קרפור שוברת את השוק: הנחות ענק על המוצרים האהובים
חגיגות סוף השנה הם גם חג לצרכנים. הפעם קרפור הודיעה על פסטיבל מבצעים על המוצרים שאיתם כל אירוע הופך לחגיגה
כאשר דצמבר מגיע כמעט לסיומו ואווירת חגיגות סוף השנה כבר מורגשת באוויר, רשת קרפור ישראל מחליטה להרים את הכפפה ולהשיק את "הפסטיבל הגדול" - אירוע אלכוהול שובר שוק שמוכיח כי איכות פרימיום לא חייבת להגיע עם תג מחיר מופקע.
מדובר בהזדמנות נדירה עבור הצרכן הישראלי להצטייד למסיבות הסילבסטר או פשוט לרענן את הבר הביתי עם המותגים המובילים בעולם במחירים שנראים כאילו נלקחו מחנויות הדיוטי פרי.
גולת הכותרת של המבצע היא ללא ספק הוויסקי שיבאס ריגאל 12 שנה, שנמכר ב-99.90 ש"ח בלבד, מחיר שקשה למצוא לו תחרות בשוק המקומי. לצדו, חובבי הוודקה ימצאו את הגריי גוס היוקרתית במחיר חסר תקדים של 94.90 ש"ח, ואת מותגי המיינסטרים האהובים כמו אבסולוט ופינלנדיה במחיר נגיש של 59.90 ש"ח.
קרפור לא עוצרת רק במשקאות החריפים ה"כבדים", אלא מציעה מענה היקפי לכל סוגי הבילויים: החל ממבצעי 2 ב-110 על ערק עלית המקומי והאהוב, ועד למארזי שישיות בירה של גולדסטאר, הייניקן וקורונה במחירים שמעודדים אירוח ביתי רחב.
גם גזרת היינות לא נשארה מקופחת, עם סדרות נבחרות של יקבי כרמל וברקן במבצעי "2 ב-..." שהופכים כל ארוחת ערב לחגיגה קולינרית. מה שמרשים במיוחד בקמפיין הנוכחי הוא ההבנה של חוויית הצריכה הכוללת; הרשת לא מסתפקת רק באלכוהול, אלא מציעה חבילה משלימה של משקאות אנרגיה כמו רד בול ו-XL במחירי רצפה, לצד חטיפים קלאסיים כמו במבה וביסלי ומארזי פררו רושה יוקרתיים לקינוח.
המבצעים הללו, התקפים עד לתחילת חודש ינואר 2026, מסמנים את קרפור כשחקנית דומיננטית בשוק הקמעונאות הישראלי, כזו שיודעת לזהות את הצורך של הציבור בחגיגה איכותית מבלי לקרוע את הכיס.
עוד ב-
עם זאת חשוב לציין כי בבדיקה שביצענו באייס באמצעות אתר פרייסז, בחנו השבוע סל אלכוהול זהה ברשתות השיווק הגדולות. מהבדיקה עולה כי הרשת הזולה ביותר היא רמי לוי, עם סל בעלות של 672.70 שקל. מנגד, הסל היקר ביותר נמצא ברשת שופרסל דיל, שם המחיר מגיע ל־794 שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



