כסף וצרכנות

מענק למי שיסייע לפליטים מאוקראינה, זה המהלך של בריטניה

ממשלת בריטניה פתחה אתר מיוחד המאפשר לאזרחי הממלכה לארח פליטים מאוקראינה ולהעניק להם קורת גג, כאשר בתמורה יקבלו מענק של 350 פאונד לחודש
מערכת ice | 
משכורות בבריטניה (צילום freepik, pexels)
ממשלת בריטניה יוצאת במהלך לעידוד סיוע לפליטי אוקראינה בקרב אזרחי הממלכה, כאשר מזכיר המדינה לשיכון, קהילות ושלטון מקומי בקבינט של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, מייקל גוב, הכריז שלא תהיה הגבלה לכמות האוקראינים שיוכלו להיכנס לבריטניה.
"לבריטניה יש היסטוריה של תמיכה באנשים העלולים להיפגע בשעות החשוכות ביותר שלהם", אמר גוב, והצהיר על צעדי הממשלה עבור הפליטים באוקראינה ואתר מיוחד לבתים בממלכה הרוצים לארח פליט ולהציע מקום לאל השכרה בביתם או בבית מגורים נפרד למשך שישה חודשים לפחות. לדבריו, כבר מאה אלף נרשמו ביום הראשון.
 
על פי הדיווח באתר ה-BBC, כל משק בית שישכן בקרבו פליט אוקראיני, יקבל מענק של 350 פאונד לחודש, ללא מס. הפליטים לא יצפו למזון ודמי מחייה, אך משקי הבית יוכלו להציע זאת.
ג'ונסון בירך על מאה אלף הנרשמים שהביעו תמיכה בסיוע לפליטים האוקראינים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה פנטסטי שמאה אלף אנשים וארגונים רשמו את התעניינותם בתמיכה באוקראינים הנמלטים מהמלחמה", כתב ראש הממשלה, והוסיף: "תודה לכולם ברחבי הארץ שעשו צעד לעזרה עד כה".

על פי הממשלה, אזרחי הממלכה יוכלו להעניק סיוע לכל אזרח אוקראיני כבר מיום שישי הקרוב, כאשר הבקשות הראשונות יסתמכו על היכרות מוקדמת. פליטים אוקראינים ללא משפחה או קשרים בבריטניה, יוכלו להתארח כחלק מהתוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה