תקשורת ומדיה

לאונרדו דיקפריו תרם סכום חסר תקדים לצבא אוקראינה

שחקן הקולנוע והמפיק, לו שורשים אוקראינים, הציב רף חדש לכל הסלבריטאים שרוצים לתרום למדינה ששרויה תחת האש הרוסי, כשתרם לא פחות מעשרה מיליון דולר לצבא הרוסי על מנת לסייע לו במאבק מול כוחות הכיבוש של פוטין. ואילו עוד מפורסמים כבר הספיקו לסייע במאבק?
מערכת ice |  2
לאונרדו דיקפריו (צילום פייסבוק)
בעולם כולו ממשיכים בניסיונות לסייע לאוקראינה, שמצויה במצב קשה לאחר שרוסיה פלשה לשטחה לפני שבועיים בדיוק. אמש (שלישי), המדינה המזרח אירופית שנמצאת תחת אש, זכתה לתרומה כמעט חסרת תקדים ממקור לא צפוי - השחקן לאונרדו דיקפריו, שתרם לה לא פחות מעשרה מיליון דולר לצבא האוקראיני. 
מה שאולי סייע להחלטתו של דיקפריו לתרום סכום כה משמעותי לאוקראינה היא העובדה שיש לו שורשים אוקראינים, שכן סבתו מצד אמו הייתה ילידת אודסה, אחת הערים שמצויות בסכנה הגדולה ביותר, לאחר שרק לפני שלושה ימים הודיע נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, כי כוחות של צבא רוסים מתכננים להפציץ את העיר. 
עוד לפני תרומתו של די קפריו, הגדולה ביותר עד כה מבין כל הסלבריטאים שהתגייסו למען המדינה, היו עוד כמה שתרמו לה כסף: ג'יי קיי רולינג מחברת הספר 'הארי פוטר', תרמה כמיליון יורו.
בנוסף, מילה קוניס ואשטון קוצ'ר הקימו קרן צדקה לטובת תרומות לאוקראינה והתחייבו להגיע ל-30 מיליון דולר, כשהם מתחייבים להשלים עד שלושה מיליון דולרים מכיסם האישי. כמו כן, דוגמנית העל ג'יג'י חדיד התחייבה לתרום את רווחיה מתצוגות המסלול בסתיו 2022 "כדי לסייע לאלו שסובלים מהמלחמה באוקראינה, כמו גם להמשיך לתמוך באלו שחווים את אותו הדבר בפלסטין". עד כה, אף אחד מהמפורסמים לא באמת התקרב לסכום שתרם דיקפריו, שמי יודע, אולי העלה את הרף ויוביל לעוד תרומות מן הסוג הזה. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    'תרם לצבא הרוסי על מנת לסייע לו במאבק מול כוחות הכיבוש'
    אבוטבול 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של פוטין...בעקבות ביידן הסנילי: 'רוסיה פלשה לרוסיה'?
    סגור
  • 1.
    לתקן
    אורי 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשתרם לא פחות מעשרה מיליון דולר לצבא הרוסי
    סגור