תוכן שיווקי

על פסגת העולם: הכירו את רועי ראובן ויניב ארביב שהקימו מכללה מובילה ללימודי שוק ההון, יזמות נדל"ן ויזמות עסקית

את מכללת פסגות ללימודי שוק ההון הקימו שני השותפים רועי ראובן ויניב ארביב, שניהם חברי ילדות שגילו בשנות העשרים המוקדמות לחייהם את עולם המסחר המרתק, והחליטו להעביר את הידע שלהם הלאה.

משנת 2005 ועד היום הכשירה המכללה מעל 30,000 תלמידים, ונראה שידה עוד נטויה.

תוכן מקודם |
מכללת פסגות (צילום יחצ)
"פסגות" שם עוצמתי ומחייב
הסיפור של מקימי מכללת פסגות מתחיל כמו אגדה קלאסית שמעט מזכירה את סיפור סינדרלה, רק שאת נעל הזכוכית מחליפות בגאווה כיתות לימוד מלאות עד אפס מקום בסטודנטים סקרנים, שרוצים להיכנס לעולם שוק ההון המרתק.
רועי ראובן ויניב ארביב גילו את שוק ההון בעודם בני 18 בלבד, התאהבו בו, והבינו שבאמצעותו יוכלו להתחיל את עתידם הנוצץ ולהגשים חלומות.
השניים, שהיו לפני גיוס, לוו כסף מהוריהם, למדו לבדם את שוק ההון בעזרת סוחרים מנוסים וכמה 'גורואים' שבלטו באותה התקופה, והחלו לסחור להנאתם והגיעו לידי סיפוק. 
בתחילת שנות ה-2000 עולם המסחר היה זר לרבים. מי שרצה ללמוד את רזי התחום לא מצא בית חם בו יוכל לקבל ארגז כלים מקצועי וליווי צמוד, ולכן רועי ראובן ויניב ארביב החליטו להקים את אימפריית 'מכללת פסגות'.
זאת כדי שתשמש בית חם לאנשים המעוניינים לדרוס רגל בעולם שוק ההון הנוצץ, מבלי לבזבז שכר לימוד כואב בדמות הפסדים. עשרים שנה אחרי, ראובן וארביב נחשבים לסמל להצלחה המטאורית שהתחום יכול לזמן.
מעל 30,000 סטודנטים הוכשרו במכללה למגוון מקצועות. מלבד לימודי שוק ההון ניתן למצוא במכללה לימודים נוספים כמו יזמות נדל"ן, יזמות, ייעוץ משכנתאות, לימודי שמאות מקרקעין ונראה שידם עוד נטויה וכבר בקרוב נשמע על תחומי לימוד נוספים.
בשנת 2017 החלו השניים לחפש במקביל אתגר חדש, והקימו את רשת מתחם חללי העבודה המשותפים Dogether במגדל העסקים ראשון לציון, וכבר באמצע שנת 2019 פתחו מתחם נוסף בעיר ימים -נתניה.
תחום חללי העבודה המשותפים נמצא במגמת עלייה, וכיאה לאנשים השואפים להגיע לפסגת ההר, ראובן וארביב נעצו בו את דגלם. ההפריה ההדדית בין מכללת פסגות לדוגדר מורגשת היטב.
כך למשל, חברי קהילת Dogether ובוגרי המכללה נהנים מכנסים ואירועים משותפים הנערכים במתחם ומשלבים ידע מקצועי של שני המותגים יחד.
חדשנות מטפסת במעלה הפסגה
רועי ראובן ויניב ארביב הם חברי ילדות שלא נפרדו לרגע, מה שמוסיף לאווירה המשפחתית והחברית המורגשת היטב במסדרוני המכללה. שניהם מתגוררים ברחובות, נשואים ואבות לילדים, ומתקדמים במרץ לעבר האתגר הבא והתאמת שיטות הלימוד לעידן המודרני.
מכללת פסגות מלמדת את רזי שוק ההון והנדל"ן בהתאם לשיטות הלימוד החדשניות.
כיום, מכללת פסגות מציעה מנעד רחב של קורסים, כך שכל אחד יוכל לבחור את המסלול המתאים לאופיו.
המנעד הרחב יוכל לתת מענה לכל מי שחושק להיכנס לתחום הנחשק, החל מצעירים אחרי צבא המעוניינים ללמוד שוק ההון כדי להתברג במשרות בכירות במשק, ועד פורשים וגמלאים המעוניינים לנהל את תיק ההשקעות האישי שלהם.
גם בעלי קריירה המחפשים הכנסה פאסיבית יוכלו למצוא קורסים מתאימים.
כך, למשל, קורס ניהול תיק השקעות עצמאי בשוק ההון מיועד לאלו העושים את צעדיהם הראשונים בשוק ההון, קורס מסחר יומי מיועד למי שמסחר בבורסה זורם לו בדם ומרגיש שהוא רוצה עוד.
כמו כן, קורס אופציות מורחב מתאים למי שרוצה לבנות הגנות על תיק ההשקעות שלו ולדעת לנהל אותו בעזרת אסטרטגיות מגוונות שמתאימות למצבי-שוק שונים.
בנוסף לכל אלה, מכללת פסגות מציעה גם קורס ניהול פיננסי הנוגע בעולם המרתק של השקעות ארוכות טווח במניות, תעודות-סל, קרנות-נאמנות וניהול הכספים החשובים לנו ביותר כגון פנסיה, השתלמות וכספים שמנוהלים לנו ע"י בנקים ובתי-השקעות.
הקורס מתאים לכל מי שרוצה לנהל את עתידו ועתיד משפחתו הפיננסי, על ידי הכרה ולימוד של מודלים שהוכיחו עצמם במשך עשרות שנים בוול-סטריט ובשווקים פיננסים נוספים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה