קריפטו

הביטקוין בזינוק מטורף: הגיע לשווי שוק של טריליון דולר

הביטקוין מזנק ב-4% ומגיע למחיר של 51.5 אלף דולר, עם שווי שוק של לא פחות מטריליון דולר, כרגע העיניים נשואות לאירוע "החצייה", המתקיים באפריל, בו יצע המטבע מופחת וגורם לזינוק במחיר
מערכת ice | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)

הביטקוין רושם זינוק היום ביותר מ-4% ומגיע למחיר של 51.7 אלף דולר, ולשיא שלא נראה מזה 3 שנים. וגם, הגיע שווי השוק של המטבע לטריליון דולר, לראשונה מאז סוף 2021. מאז השפל האחרון שלו שצנח ל-16 אלף דולר ב-2022, זינק המטבע ביותר מ-200%, ומתחילת 2024 מזנק המטבע ב-21%. בנובמבר 2021 הוא רשם את הרמה הגבוהה שלו אי פעם כשהתקרב למחיר של 69 אלף דולר.


שלשום, חצה הביטקוין בפעם הראשונה מאז דצמבר 2021 מחיר ה-50 אלף דולר, כשברקע דיווחים על זרימת השקעות לקרנות המחקות של הביטקוין בוול סטריט. בשבוע שעבר נכנסו לקרנות המחקות של הביטקוין בוול סטריט (שהושקו לפני קצת יותר מחודש) השקעות בסכום של 1.1 מיליארד דולר ומאז השקתן לפני חודש נכנס סכום של 2.8 מיליארד דולר.
 



הפוקוס בשוק הקריפטו עובר לאירוע ה"חצייה" halving של הביטקוין שצפוי להתרחש בחודש אפריל הקרוב. מדובר באירוע חצייה רביעי בביטקוין, אירוע אשר מפחית את יצע המטבעות המתחדש. אירוע החצייה מתקיים בכל ארבע שנים בממוצע, והגמול בו זוכים כורי הביטקוין עבור יצירת בלוק חדש ייחתך בחצי. כך מטבע הביטקוין הופך לנדיר הרבה יותר.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה