קריפטו

לפני עשור הוא המליץ לאנשים להשקיע בביטקוין – ככה הוא חי היום

בחור צ'יליאני שהפציר באנשים להשקיע במטבע הביטקוין כבר ב-2013, ואף העלה על כך סרטונים ביוטיוב, חי עכשיו חיים מדהימים. אלה שלא הקשיבו לו בזמנו להשקיע דולר אחד בלבד, אוכלים היום את הלב לאור השווי המטורף של הביטקוין שהגיע לשיאו ב-2021
מערכת ice | 
ביטקוין, דולר (צילום unsplash)
דאווינצ'י ג'רמי תושב צ'ילה, הציע לאנשים להשקיע דולר אחד בלבד בביטקוין לפני 10 שנים - ורוב האנשים (לצערם הרב) לא הקשיבו לו. כך פרסם אתר lad bible.
בעודו חולק את עצותיו ביוטיוב במאי 2013, הוא אמר: "תראה, במחיר של כרטיס לוטו אתה יכול להחזיק ביטקוין (BTC) במשך 10 שנים ולהיות מיליונר. הגיע הזמן שתפסיק לחיות בפחד. במקרה הכי גרוע אתה מפסיד דולר אחד, למי אכפת. אבל אם אני צודק, אני רוצה שכולכם תודו לי, זה לא ישמח אותי אם תחזור אליי בעוד 10 שנים ותגיד 'אחי, הלוואי והקשבתי לך ב-2011 או 2013'".

ג'רמי הוסיף הסבר בסרטון שלו, ופרסם: "רק שתדעו, ביטקוין הוא מטבע קריפטו דיגיטלי ומטבע עולמי של מערכת כסף. אני מדבר על ניתוח טכני של ביטקוין, את'ריום וקריפטו וכיצד אני מרוויח כסף במסחר ב-BTC. ביטקוין מאפשר לאנשים לשלוח או לקבל כסף דרך האינטרנט, ללא צד שלישי".
כשהוא יצר את הסרטון, המחיר של ביטקוין אחד היה 92.50 ליש"ט (116.75 דולר) בלבד, מה שאולי נשמע מחיר מצחיק עבור מי שמקווה לשים את ידו על אחד. אבל זה היה כלום בהשוואה לשיא של המטבע הקריפטוגרפי ב-2021 - כשביטקוין בודד היה שווה סכום ענק של 48,321 פאונד (61,000 דולר).
 
שער הביטקוין ירד מעט מאז, אבל הוא עדיין עומד על 37,198 דולר עבור ביטקוין בודד אחד. בשיחה ביוני השנה ל-Coin Telegraph, ג'רמי הודה שהתחנונים שלו לגרום לאנשים להשקיע בביטקוין לא נשמעו אז.
"פעם בכמה זמן קורה משהו שהופך אנשים עניים לעשירים, כי הם קנו את זה ממש ממש בזול", אמר, "זה היה אחד מהם. חשבתי שאני הולך להיות הגיבור של הקהילה שלי, אבל לא, הם חשבו שאני משוגע. הם באמת חשבו שאני מאבד את שפיותי".
בפוסט ששותף לאחרונה ב-X (טוויטר), כתב ג'רמי: "האמרה הנפוצה ביותר של המאה ה-21 תהיה: 'הייתי צריך לקנות קצת ביטקוין כשהיה זול יותר'".
ובזכות האמון המוקדם שנתן במטבע הקריפטו, ג'רמי צוחק כל הדרך לבנק. עמוד האינסטגרם שלו מציג אותו נוסע למקומות כמו מונטה קרלו ודובאי המפורסמים שמקבלים את פניהם של עשירי העל. לאחרונה הוא שיתף שלל תמונות שלו ושל בת זוגו נהנים מהגראנד פרי של פורמולה 1 באבו דאבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה