תרבות ופנאי

טום קרוז בדרך לשיא חדש: זו העסקה החריגה שחתם

טום קרוז הוא מאחרוני כוכבי הפעולה הגבריים והמחוספסים של הקולנוע הישן. בהתאם לכך, הוא קיבל עסקה חריגה עם ההפקה שהביאה אותו לשיא רווחים חדש
מערכת ice | 
טום קרוז (צילום אינסטגרם/ טום קרוז)
בסצנה בסרט החדש "אהבה בשחקים: מאווריק”, דמותו של טום קרוז, קפטן פיט "מאווריק" מיטשל, טייס הקרב הנועז משנת 1986 מוצג מחדש כאשר הוא נקרא למשימה על ידי מפקד על אי ציות לפקודות. "הסוף קרוב", אדמירל צ'סטר "האמר" קיין אומר לטייס הקרב העריק; גברים כמוהו "ייכחדו" בקרוב.
"אולי כן, אדוני," עונה מאווריק. "אבל לא היום."
בזמן שהאמירה התייחסה לטייסי קרב אנושיים שהודחו על ידי טכנולוגיה חדשה, הוא מקביל היטב לחייו של קרוז עצמו. אחד מזכרי האלפא האחרונים בהוליווד, קרוז הצליח לשמור על קריירה ארוכה לאורך תעשייה משתנה.
כעת בגיל 59, השחקן ניפץ מספר שיאים. עם רווח מקומי של 520.8 מיליון דולר ורווח בינלאומי של 486.1 מיליון דולר, הסרט החדש שלו הוא לא רק הסרט הרווחי ביותר של השנה, אלא גם הסרט הרווחי ביותר של קרוז אי פעם. עוד יותר: קרוז רושם כעת יותר ממיליארד דולר ברווחים מכל הזמנים מעשרות סרטים במהלך הקריירה שלו שנמשכת כבר כמעט ארבעה עשורים.
 
קרוז מוזכר לעתים קרובות כאחד מכוכבי הקולנוע האמיתיים האחרונים של הוליווד. התואר הזה הוא לא רק בגלל אופי המשחק, אלא גם מאחורי הקלעים. קרוז סגר עסקה עם הפקת הסרט, שעל פי הדיווחים יקבל 12.5 מיליון דולר מראש, ובנוסף 10% ממה שמכונה "ברוטו בדולר ראשון", שהם הכנסות הסרט מהקרנות הקולנוע וצפיות בשירותי הסטרימינג.
 
בעולם הקולנוע החדש, העסקה נחשבת לחריגה, מאחר שהיא מבטיחה לו אחוזים עוד לפני שהסרט יודע כמה הוא מצליח. הודות לשיא של "מאווריק", השחקן כבר הכניס לכיסו יותר מ-50 מיליון דולרזה גם יקבע שיא רווחים שנתי עבור קרוז, שהופיע לראשונה ברשימת פורבס של השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר ב-1986, השנה שבה יצא "אהבה בשחקים" לאקרנים.
מגזין פורבס מעריך כי קרוז ככל הנראה יכניס יותר מ-100 מיליון דולר בסך הכל מ-"מאווריק", בהתבסס על ההערכות לגבי הכנסות נוספות שייכנסו ממקורות אחרים כמו סטרימינג ורשתות טלוויזיה. זה יקבע שיא חדש לשחקן בסרט בודד, שיעלה על התשלום שקיבל וויל סמית' ב"גברים בשחור 3".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה