מדדים ומחקרים

טום קרוז מתפוצץ גם בסטרימינג | דירוג נטפליקס

בזמן שהסרט החדש "אהבה בשחקים: מאווריק" מסתמן כלהיט קולנועי, הסרט המקורי רשם זינוק חד בצפיות בנטפליקס
יאיר מור | 
טום קרוז (צילום Gage Skidmore from wikimedia)
עלייתו של הסרט החדש "אהבה בשחקים: מאווריק" היא הצלחה אדירה לא רק בבתי הקולנוע ברחבי העולם, אלא גם בנטפליקס: "אהבה בשחקים" המקורי התברג בשבוע האחרון בבמקום התשיעי ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם, עם נתון של קרוב ל-6.5 מיליון שעות צפייה. עם זאת, ייתכן שתרמה לכך העובדה שבימים שלפני השקת הסרט החדש נודע כי הוא יוסר מנטפליקס בתחילת השבוע הנוכחי (סוף מאי), כך שרבים הזדרזו לצפות בו לפני כן. בישראל הוא לא נכנס לרשימה, מכיוון שלא היה זמין כאן מלכתחילה.
במקום הראשון, גם בעולם וגם בישראל, נמצאת הקומדיה הרומנטית "לגימה של אהבה"; "השמיניסטית", קומדיה נוספת, נמצאת במקום השני בעולם והשלישי בישראל; במקום השלישי בעולם והרביעי בישראל נמצא הסרט התיעודי הקומי "ג'קאס 4.5", המתעד את הפעלולים הפרועים בסדרת הטלוויזיה והסרטים הוותיקה; במקום החמישי, גם בעולם וגם בישראל, נמצאת הקומדיה ההולנדית "לעזאזל האהבה, שוב".
הדרמה הדנית "טוסקנה" נמצאת במקום השישי בעולם והשני בישראל; "סוניק: הסרט" מצליח בנטפליקס כמעט כמו בבתי הקולנוע בזמנו, כאשר הפך לסרט שגרף את ההכנסות הגבוהות ביותר מבין כל אלו המבוססים על משחקי מחשב, וממשיך לדבוק בעשירייה שבוע נוסף, עם מקום שמיני בעולם ועלייה למקום השביעי בישראל.
 
שלושה סרטים ברשימה העולמית אינם זמינים לצפייה בישראל: דרמת הפעולה ההודית "RRR" (מקום רביעי); סרט הפעולה "Dangerous" (מקום שביעי); והסרט "סיפורה של מישל נייט", המבוסס על סיפורה האמתי של אחת משלוש נערות שנחטפו לפני כשני עשורים על ידי אזרח אמריקאי שהחזיק אותן בשביבמשך כעשור, עד שאחת מהן הצליחה לברוח ולהזעיק את המשטרה, שחילצה את שתי האחרות (מקום עשירי).
גם בעשירייה הישראלית ניתן למצוא סרטים שאינם נמצאים בעשירייה העולמית: "רחוק מהבית" הצרפתי, שנמצא בעשירייה השנייה בעולם (ליתר דיוק, מקום 11); "סיפור אפל", שלא נמצא כלל קרוב לצמרת העולמית; ו"365 ימים: היום", הסרט האירוטי הפולני שכיכב ברשימה העולמית בשבועות הקודמים, אך השבוע כבר לא זכה להופיע בה (אם כי מלבד ישראל הוא נכנס לעשירייה במדינות בולגריה, וייטנאם, ונצואלה, טורקיה, יוון, לבנון, מרוקו, סלובניה, סרביה ופורטוגל).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה