תרבות ופנאי

נועה קירל תרוויח מיליוני שקלים? מארחת האירווזיון והתאריכים נחשפים

חדשות כלכליות נהדרות לנציגה הישראלית. התחרות תערך ב-13 במאי, כשחצאי הגמר ב-9 וב-11 במאי. המשמעות: היא תוכל להופיע על במות יום העצמאות ברחבי הארץ ב-25/26 באפריל ולגרוף סכומי עתק
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חדשות נהדרות, מבחינה כלכלית לנועה קירל. במשדר טלוויזיוני ב-BBC בהנחיית המגיש הוותיק גרהאם נורטון, הוחלט כי אירוויזיון 2023 יתקיים בליברפול, זאת אחרי שגברה על ההצעה של גלזגו בסקוטלנד להיות המארחת.
בשבוע האירוויזיון יהיו שלושה מופעים: חצי גמר 1 ביום שלישי, חצי גמר 2 ביום חמישי והגמר הגדול בשבת: חצי גמר 1: 9 במאי 2023, חצי גמר 2: 11 במאי 2023 והגמר הגדול: 13 במאי 2023
 
אזור המטרופולין של ליברפול הוא החמישי בגודלו בבריטניה, עם אוכלוסייה של 2.2 מיליון, ובשנת 2019 היה העיר החמישית המתויירת ביותר בבריטניה. לליברפול יש קשר גדול עם עולם האמנויות, במיוחד עם מוזיקה מכיוון שהיא "הבית" של הביטלס. העיר הייתה בירת התרבות של אירופה בשנת 2008, ויש בה יותר גלריות ומוזיאונים מכל עיר אחרת בבריטניה מלבד לונדון: מוזיאון ליברפול, פלנטריום נמל החלל, טייט ליברפול, אם להזכיר כמה.
כמובן שגם לנציגה הישראלית נועה קירל יש סיבה לשמוח מהתאריך שנחשף לאירוויזיון. בשל העובדה שיום העצמאות השנה יתקיים על פי לוח השנה העברי מוקדם מהרגיל ב-25 ו-26 באפריל, היא תוכל לעשות קופה לא קטנה ולהחזיר חלק מההשקעה שאמורה הייתה לרדת לטמיון בשל ההכנות לאירוויזיון.
אם היא תרצה היא תוכל להופיע על הבמות ברחבי הארץ וכמובן לקבל מאות אלפי שקלים לכל הופעה בכל יישוב שירצה לשכור את שירותיה. לאירווזיון היא תצטרך להגיע כשבועיים לפני התחרות, דהיינו באזור ה-29 באפריל ולכן יתאפשר לה לקיים את ההופעות ששוות מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה