דיגיטל וטק

שולטת בגיימינג: מי יצרנית המסכים שמובילה את השוק הלוהט?

עם נתח שוק מרשים ודגמים מגוונים, סמסונג מובילה זו השנה השישית בתחום מסכי הגיימינג, לצד הובלת השוק בקטגוריות נוספות. מה סוד ההצלחה של החברה, האם המתחרות יצליחו לצמצם את הפער?
רפאל בן זקרי | 
Samsung Odyssey (צילום Samsung)
סמסונג ממשיכה לשלוט בשוק מסכי הגיימינג העולמי זו השנה השישית ברציפות, כך לפי נתונים שפרסמה חברת המחקר IDC. לפי הדוח, החברה הגיעה לנתח שוק של 21% מהכנסות תחום מסכי הגיימינג ברבעון האחרון של 2024 – הישג מרשים שמעיד על הביקוש הגבוה למסכי ה-Odyssey של החברה.
במקביל, סמסונג מובילה גם בשוק מסכי ה-OLED לגיימינג עם נתח שוק של 34.6%, שנתיים בלבד לאחר שהשיקה את המסך הראשון מסוג זה – ה-Odyssey OLED G9. מאז השיקה החברה שורה של דגמים נוספים ובהם Odyssey Ark, OLED G6, OLED G8 וה-M9 החכם.
לשנת 2025, סמסונג כבר הציגה דגמים חדשים נוספים, כולל גרסאות מעודכנות ל-OLED G6 ו-G8, וכן חשפה את המסך הראשון מתוצרתה בטכנולוגיית תלת-ממד ללא צורך במשקפיים – Odyssey 3D.
כיום, סמסונג, המפתחת מגוון מוצרים שונים בקטגוריות מגוונות, מחזיקה גם בתואר המותג המוביל בעולם בשוק הטלוויזיות, מזה 19 שנים. כמו כן, הענקית הקוריאנית היא מותג הסאונדברים (מקרני קול) הגדול בעולם, מזה 11 שנים, נכון לסוף שנת 2024.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה