דיגיטל וטק

סמסונג בראש, נטפליקס בתחתית: נחשף דירוג המותגים המובילים בעולם

אחרי שאיבדה את הבכורה, סמסונג חוזרת להוביל - והפעם בדירוג העולמי של המותגים האהובים ביותר. מי נושפות בעורפה, אילו ענקיות מדיה צוברות כוח, ואיך נטפליקס מצאה את עצמה בתחתית?
רפאל בן זקרי | 
סמסונג (צילום shutterstock)
לאחר שוואווי עקפה את סמסונג בדירוג ההשקעה במו"פ של האיחוד האירופי, סמסונג מחזירה לעצמה את ההובלה - הפעם בדירוג המותגים הגלובליים של YouGov לשנת 2025. הדירוג, המבוסס על מחקרי דעת קהל ב-28 שווקים שונים ברחבי העולם, משקף את תפיסת הצרכנים כלפי מותגים מובילים, תוך בחינת מגוון רחב של פרמטרים כמו איכות, ערך, שביעות רצון ומוניטין ומציג תמונה רחבה על מצבם של המותגים הגדולים בעולם.
סמסונג דורגה במקום הראשון עם ציון ממוצע של 43, מה שמעיד על תפיסת מותג חיובית במיוחד בקרב צרכנים גלובליים. מיד אחריה נמצאות יוטיוב ואפליקציית וואטסאפ, שקיבלו ציון של 41.6 כל אחת, מה שממחיש את השפעתן הרבה של פלטפורמות התקשורת והמדיה החברתית על חיי היומיום. גוגל תפסה את המקום הרביעי עם ציון של 40, ובהמשך הרשימה מופיעים מותגים מובילים מענפי הספורט, האופנה ועוד. נטפליקס חותמת את הדירוג במקום האחרון עם ציון של 33.2, מה שעשוי להצביע על שינוי במעמדה בשוק התוכן הדיגיטלי.
כדי להיכלל בדירוג, מותג חייב להיות מנוטר בלפחות 10 מתוך 28 השווקים שנבדקו, הכוללים אזורים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה, המזרח התיכון ודרום אמריקה. מתודולוגיית הדירוג מבוססת על שקלול נתונים מקיף שמעניק תמונת מצב רחבה על האופן שבו מותגים נתפסים בעיני הציבור, ומשקפת מגמות ושינויים בהעדפות הצרכנים לאורך השנה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה