דיגיטל וטק

LG בשיא של כל הזמנים: האם החגיגה בשוק תימשך?

עם הכנסות שיא ורווחים שהמריאו מעל רף הטריליון וון, LG מציגה שוב הישגים חסרי תקדים ברבעון הראשון. מהם האתגרים שעלולים לערער את ההישגים הללו כבר בקרוב?

רפאל בן זקרי | 
LG לוגו (צילום Shutterstock)
ענקית האלקטרוניקה LG דיווחה על תוצאות שיא לרבעון הראשון של 2025, עם הכנסות מאוחדות של 22.74 טריליון וון דרום קוריאני (כ-57.3 מיליארד ש"ח) ורווח תפעולי של 1.26 טריליון וון (כ-3.17 מיליארד ש"ח). מדובר ברבעון החזק ביותר בתולדות החברה, ובפעם השישית ברציפות שבה היא חוצה את רף הטריליון וון כבר ברבעון הראשון.
הביצועים הושגו למרות האטה כללית בביקושים הגלובליים, והודגשו בצמיחה בתחומים כגון מכירות ישירות לצרכן (D2C), פתרונות עסקיים, ותכני פלטפורמת webOS.
חטיבות פתרונות הרכב ופתרונות המיזוג (Eco Solutions), שנמצאות בלב אסטרטגיית הצמיחה של LG, רשמו גם הן שיאים חדשים. הכנסותיהן המשותפות עלו ב-12.3% והרווח התפעולי קפץ ב-37.2% לעומת התקופה המקבילה. גם חטיבת מוצרי החשמל לבית, העסק המרכזי של החברה, בלטה עם צמיחה של כ-9% בהכנסות וברווח, הודות לאימוץ גובר של שירותי מנוי ומודלים ישירים לצרכן.
חטיבת פתרונות המדיה והבידור סיימה את הרבעון עם הכנסות של 4.95 טריליון וון (כ-12.5 מיליארד ש"ח) ורווח תפעולי של 4.9 מיליארד וון (כ-12.35 מיליון ש"ח). אף שהביקוש לטלוויזיות נותר חלש, תחום הפלטפורמה והפרסום הדיגיטלי, בהובלת מערכת webOS, המשיך להתרחב והפך למקור צמיחה חשוב.
לצד השיאים, LG מזהירה כי ברבעון השני היא צופה אי וודאות גוברות עקב שינויים במדיניות סחר ותחרות גוברת. בהתאם לכך, החברה מתכננת להרחיב את מגוון מוצריה, לחזק את נוכחותה במכירות מקוונות, ולהתמקד בפתרונות מתקדמים לשוק העסקי, תוך שיפור יעילות תפעולית לשמירה על רווחיות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה