דיגיטל וטק

גוגל בתוצאות חזקות מהצפוי: הכנסות של 90 מיליארד דולר ברבעון

אלפבית הציגה תוצאות רבעוניות חזקות מהצפוי, עם הכנסות של יותר מ-90 מיליארד דולר ורווח גבוה מהתחזיות. פעילות הפרסום בלטה במיוחד, אך באיזה ענף החברה ממשיכה לחוות קצב צמיחה מתון יותר?

רפאל בן זקרי | 
גוגל (צילום shutterstock)
אלפבית, חברת האם של גוגל, פרסמה הלילה (חמישי) את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2025, עם תוצאות חזקות מהצפוי והודעה דרמטית על תוכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של 70 מיליארד דולר – מה שהביא את מניית החברה לעלייה של 6% במסחר המאוחר.
החברה דיווחה על הכנסות כוללות של 90.23 מיליארד דולר, לעומת תחזיות האנליסטים שעמדו על 89.12 מיליארד דולר. הרווח למניה עמד על 2.81 דולר, הרבה מעל התחזיות שעמדו על 2.01 דולר.
הגורם המרכזי לצמיחה היה התחזקות החברה בפעילות הפרסום הדיגיטלי, שממשיכה להוות כ־75% מהכנסותיה. הכנסות מ-Google Ads צמחו ב־8.5% והסתכמו ב־66.89 מיליארד דולר – מעט פחות מהצמיחה של הרבעון הקודם (10.6%) אך עדיין מעל תחזיות האנליסטים (7.7%).
לעומת זאת, חטיבת שירותי הענן הציגה קצב צמיחה מתון יותר, כאשר הכנסותיה עלו ב־28% ל־12.26 מיליארד דולר, לעומת תחזית של 12.27 מיליארד.
למרות חששות בשוק הפרסום בעקבות מדיניות הסחר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, האנליסטים מעריכים כי שוק הפרסום הדיגיטלי שמר על יציבות – ואלפבית, כך נראה, ממשיכה לקצור את הפירות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה