דיגיטל וטק
אירוע ההשקה של גוגל: מופע נוצץ או חידושים אמיתיים?
באירוע ההשקה אמש, במקום בשורה טכנולוגית, גוגל הלכה על שואו עם כוכבים ואורות נוצצים. האם ההייפ הנוצץ מסתיר אכזבה מהיעדר חידושים אמיתיים?
אירוע Made by Google 2025 שהתקיים אתמול בברוקלין ניסה לשלב בין מופע בידור לבין השקה טכנולוגית – עם ג’ימי פאלון על הבמה, הדגמות חיות של פיצ’רים מבוססי בינה מלאכותית, ומופעי אורחים מהעולם התרבותי.
באירוע, גוגל חשפה את ליין המכשירים החדש שלה: Pixel 10, Pixel 10 Pro, Pixel 10 Pro XL, מכשיר ה-Pixel 10 Pro Fold עם עמידות IP68, אוזניות Pixel Buds 2a ושעון Pixel Watch 4. במקביל, המשתתפים כבר הספיקו לקרוא סקירות Hands-On שהתפרסמו שעה לפני תחילת האירוע – מהלך יוצא דופן שהפחית במידת מה את אפקט ההפתעה.
פאלון, שהפגין התלהבות טכנולוגית לא צפויה, הפך לאחת מגולות הכותרת כשהסביר לקהל מה מסמלים המספרים "6" ו-"8" בדירוג IP68 של מכשיר ה-Fold. הקומיקאי אף הראה נכונות להתנסות בכל פיצ’ר חדש – כולל תרגום בזמן אמת בשיחות טלפון, שבו שמע את קולו מדבר ספרדית שוטפת. לצידו על הבמה הופיעו גם אורחים כמו אלכס קופר, שהציגה את יכולות עריכת התמונות של פיקסל, וניק ג’ונס, שחשף קליפ חדש של ה-Jonas Brothers שצולם כולו במכשירי Pixel.
ובכל זאת, היו גם אכזבות. למרות הרמיזה למוצרים נוספים, גוגל לא חשפה משקפי AR חדשים או עדכונים לפרויקט ה-XR של אנדרואיד – מהלך שהיה יכול לתת דחיפה משמעותית לאירוע. גם תחום הבית החכם נותר מאחור: לא נחשפו מוצרים חדשים לבית תחת מותג Nest או Google Home, וגם הדגמה חיה של השילוב בין Gemini ל-Google Home לא הוצגה. בהתחשב בכך שגוגל מנסה להעביר את המיקוד מ-Google Assistant אל Gemini, היעדר הצגה פרקטית שלו הותיר תחושת פספוס.
עוד ב-
במקום הצגה טכנולוגית מסורתית, גוגל בחרה בפורמט טלוויזיוני עם קהל מחומם מראש, הופעות אורח, והנחיה קצבית של פאלון – מה שהפך את ההשקה לאירוע בידורי לכל דבר. עבור גוגל, זה עבד, כנראה. המוצרים קיבלו חשיפה נוצצת, והבינה המלאכותית הייתה הכוכבת הראשית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



