דיגיטל וטק

סמסונג שוב לועגת לאפל: הפרסומת שמראה את החסרונות של האייפון

בקמפיין חדש תחת הכותרת "The Real Upgrade", סמסונג מציבה את היכולות המתקדמות של Galaxy AI מול מגבלות האייפון. אבל האם עקיצה שיווקית תספיק כדי לשכנע את המשתמשים לוותר על האייפון?
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 מול גלקסי S25 (צילום אפל סמסונג)
סמסונג חוזרת לעקוץ את אפל, ווהפעם באמצעות פרסומת חדשה למכשיר Galaxy Z Fold 7. בסרטון, שעלה ברשתות החברתיות תחת הכותרת “The Real Upgrade”, מציגה סמסונג את יכולות יצירת התמונות באמצעות בינה מלאכותית במכשיר המתקפל שלה, תכונה שאינה קיימת באייפון 16 פרו.
 
הסרטון מסתיים בשאלה  “Can your phone do that?”, כשהשחקן בסרטון זורק את האייפון בתסכול.
זהו לא המקרה הראשון שבו סמסונג הופכת את אפל למטרה ללעג. כבר ב-2011 לעגה לתורים הארוכים מחוץ לחנויות אפל, ובהמשך עקצה את האייפון על חיי סוללה קצרים עם הכינוי "מחבקי קירות". בשנה שעברה השיבה סמסונג ישירות לקמפיין ה-iPad Pro של אפל עם מודעה בשם UnCrush, שבה תקפה את מה שנתפס כמהלך שיווקי כושל מצד אפל.
הפעם, סמסונג מבליטה את יתרונות פלטפורמת Galaxy AI המבוססת על Gemini של גוגל, בזמן שאפל עדיין מנסה להדביק את הפער. אמנם החברה השיקה בשנה שעברה את פלטפורמת Apple Intelligence לצד סדרת אייפון 16, אך שירותי ה-AI המשולבים בה עדיין מוגבלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה