דיגיטל וטק

טיקטוק שוב משנה את הדבר הכי בסיסי באפליקציה

מספר משתמשים מדווחים כי בימים האחרונים קיבלו באפליקציה הפופולארית התראות על שינוי משמעותי, זמן קצר אחרי שינוי דומה שכבר נעשה לאחרונה
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום unsplash)
מה אורך הסרטונים שאפשר להעלות לטיקטוק? אם לשפוט לפי הדיווחים האחרונים, זו שאלה שהתשובה עליה משתנה בקצב שכבר קשה מאוד לעקוב אחריו.
בימים האחרונים דיווחו מספר משתמשים בולטים ברשתות החברתיות על התראה שקיבלו בכניסה לאפליקציית הרשת החברתית הפופולארית מבוססת הסרטונים, לפיה הם יכולים עתה להעלות סרטונים באורך של 5 דקות.
"עדכונים לחשבון – העלו סרטונים ארוכים יותר: העלו סרטונים באורך של עד 5 דקות ממכשירכם. וודאו כי אתם משתמשים בגרסה העדכנית ביותר של טיקטוק לפני שתנסו את האפשרות הזו באפליקציה שלכם או באתר tiktok.com", נכתב בהודעה שהוצגה למשתמשים נבחרים.
 
לא ברור כמה משתמשים קיבלו את ההודעה, אך ככל הנראה מדובר בניסוי ולא בהשקה רחבה. עם זאת, ניסויים כאלה בדרך כלל נוטים להיפתח לבסוף לכלל המשתמשים. עם זאת, במקרה הזה, לפי דיווח של אתר 9to5Mac, מבצעת החברה כמה ניסויים במקביל, שכן האתר נתקל גם במשתמשים שמעלים סרטונים באורך של 10 דקות.
אם החברה מתכוונת לשנות את אורך הסרטונים לכל המשתמשים בזמן הקרוב, מדובר בהחלטה משונה – שכן רק לפני כחודשיים היא הודיעה על הארכת מגבלת הסרטונים מדקה אחת לשלוש דקות. כידוע, גם זה הגיע מספר חודשים לאחר שינוי המגבלה מחצי דקה, ולפני כן 15 שניות. בקצב הנוכחי, לא מן הנמנע שבשנה הבאה תבוטל מגבלת האורך לחלוטין, וטיקטוק תאפשר להעלות סרטונים אנכיים גם באורך של סרטי קולנוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה