דיגיטל וטק

וואטסאפ תגן עליכם בקרוב מאנשי הקשר הפחות רצויים שלכם

החברה עובדת על אפשרות חדשה, שתאפשר למשתמשים לשמור על פרטיותם לא רק מול זרים מוחלטים שלא נמצאים באנשי הקשר שלהם, אלא גם מאנשי קשר שהם לא מכירים מספיק
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)
אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם מתכוונת לתת למשתמשים אפשרות חדשה להסתרת תמונת הפרופיל שלהם מזרים, כך לפי רמזים שמצא אתר WABetaInfo בגרסת בטא חדשה של וואטסאפ לאנדרואיד.
משתמשים יוכלו לבחור האם תמונת הפרופיל שלהם חשופה ל"כולם", "אנשי הקשר שלי", "אנשי הקשר שלי חוץ מ..." או "אף אחד". זאת בניגוד למצב הנוכחי, בו האפשרויות לא כוללות את "אנשי הקשר שלי חוץ מ...". האפשרות הזו מיועדת להבדיל בין אנשי קשר שהם חברים של המשתמש לבין המספר הגדל והולך של בעלי עסקים, גורמים ממשלתיים וכדומה שמספקים שירות בוואטסאפ, שאנשים מעוניינים להוסיף לאנשי הקשר כדי ליהנות מהשירותים שלהם אך אולי לא מעוניינים שיוכלו לראות את תמונות הפרופיל שלהם.
האפשרות הזו מצטרפת לאפשרות דומה עליה דיווחנו לפני כחודש, שתיתן את אותה בחירה לגבי ה"הנראה לאחרונה", ולמעשה מכבה את שני ה-V הכחולים עבור אנשי קשר שהמשתמש פחות רוצה שיוכלו לדעת מתי הוא מחובר או קורא הודעות ומתי לא. שתי האפשרויות נמצאות בפיתוח כבר זמן מה, וצפויות להגיע בקרוב למשתמשי גרסאות הבטא של האפליקציה, ומאוחר יותר לכל המשתמשים שלה. עם זאת, לא ברור עדיין מתי בדיוק זה יקרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מספיק
    אלמוני 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר הכי מרגיז בעולם זה שכל אחד יכול לצלצל אלי לווצאפ מתי שהם רוצים ולהציק לי
    סגור