דיגיטל וטק

וואטסאפ תיתן לנו סוף סוף את מה שרצינו שנים

לפי רמזים חדשים שנמצאו בגרסת בטא של האפליקציה, היא עומדת להשיק בקרוב אפשרות חדשה שתיתן למשתמשים את הבחירה שהיתה צריכה להיות להם מאז ומתמיד
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)
משתמשי וואטסאפ עומדים לזכות בקרוב בעוד אפשרות שמי שמשתמש במתחרה הגדולה כבר מכיר כמובנת מאליה מזה שנים ארוכות, כך לפי דיווח של אתר WABetaInfo.
האתר זיהה בגרסאות בטא של וואטסאפ לאנדרואיד ולאייפון שדרוג קטנטן אבל משמעותי מאוד בהגדרות הפרטיות: באפשרויות הפרטיות, עובדת החברה על יכולת להגדיר שמצב "נראה לאחרונה" של המשתמש יהיה גלוי ל"אנשי הקשר שלי מלבד...", ולחיצה על האפשרות הזו תאפשר לבחור אילו אנשי קשר לא יוכלו לראות מתי המשתמש היה מחובר, וכמובן גם את ה-V הכחולים שחושפים האם ומתי הוא קרא את ההודעות שלהם.
עד כה, יכלו משתמשי וואטסאפ לבחור רק להפעיל או לכבות את "נראה לאחרונה" וה-V הכחולים עבור "כולם", "אנשי הקשר שלי" או "אף אחד", אך לא ניתן היה להגדיר שחלק מאנשי הקשר יוכלו לראות את העדכונים הללו ואחרים לא. זאת, למרות שהמתחרה הגדולה, טלגרם, מאפשרת לעשות זאת כבר מנובמבר 2014 – כמעט 7 שנים! כמובן שמשתמש שיבחר להסתיר את מצב החיבור שלו מפני אנשי קשר מסוימים לא יוכל לראות את שלהם, כפי שהיה מאז ומתמיד.
טרם ידוע מתי תגיע היכולת החדשה למשתמשים, אך כשאפשרות מסוימת נמצאת בקוד של גרסאות הבטא לשתי מערכות ההפעלה, בדרך כלל מדובר בעדכונים שאמורים להגיע תוך חודשים בודדים לכולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש תוסף טוב לתזמון הודעות קוראים לו Blueticks ממליץ (ל"ת)
    אבי 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור