דיגיטל וטק

צפו: ה"אסטרונאוט" המבוגר בהיסטוריה ממריא לחלל עם ג'ף בזוס

הטיסה האזרחית השנייה של חברת Blue Origin לחלל תמריא בשעה חמש לפי שעון ישראל, ועליה האדם המבוגר ביותר שהגיע אי פעם לחלל ושלושה חברי צוות נוספים. היכנסו לצפייה בשידור החי
יאיר מור | 
ג'ף בזוס (צילום Blue Origin)
עוד שעה זה קורה: בשעה חמש לפי שעון ישראל, טיל ה-New Shepard הרב-פעמי של חברת Blue Origin ימריא לחלל בפעם ה-18 ממשטח ההמראה בטקסס, כשעליו, בפעם השנייה, ארבעה אזרחים שיזכו לחוויה של פעם בחיים, כולל ציפה של מספר דקות בחוסר כבידה.
טיסה NS-18 דומה למדי לטיסה הקודמת, שהתקיימה ביולי האחרון ועליה היו מייסד החברה, ג'ף בזוס, אחיו, מארק, מרי וואלאס ("וולי") פאנק והצעיר ההולנדי אוליבר דמן. אלא שהיא עומדת לשבור לפחות את אחד השיאים הרבים ששברה טיסה NS-16: האדם המבוגר ביותר שהגיע לחלל. הטיסה הקודמת קבעה את הרף עם פאנק בת ה-82, ועתה ישבור אותו השחקן בן ה-90 ויליאם שאטנר, שמזוהה יותר מכל כ"קפטן קירק" - הדמות שגילם בסדרה "מסע בין כוכבים" בסוף שנות ה-60.
הטיסה תשודר בשידור חי בערוץ היוטיוב של החברה, שכבר החל שעה וחצי מראש וצפוי להימשך במשך כל אחר הצהריים לפי שעון ישראל, ומשולב כאן בתוך הכתבה:

יחד עם שאטנר יהיו על הטיסה שלושה "תיירי חלל" נוספים: דוקטור כריס בושויזן האוסטרלי, גלן דה-פריס ועובדת בכירה ב-Blue Origin בשם אודרי פאוורס. הארבעה צפויים לשהות בקצה החלל, בגובה של כ-100 ק"מ מעל פני כוכב הלכת שלנו, במשך כ-11 דקות, ולנחות במרחק קצר ממיקום ההמראה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה