דיגיטל וטק

וואטסאפ מסכנת את המשתמשים בישראל? אל תכנסו לקבוצה הזו

מערך הסייבר הלאומי מתריע מפני הזמנות לקבוצות חשודות מעולם שוק ההון בוואטסאפ, שהמקור שלה ככל הנראה אינו מישראל וקיים סיכום לפעילות זדונית בהצטרפות אליהן
מערכת ice |  1
תקלה בוואטסאפ (צילום flickr)
משתמשי וואטסאפ, ייתכן שאתם בסכנה. מערך הסייבר הלאומי פרסם אמש (רביעי) אזהרה חריגה וחמורה במיוחד מפני הזמנות לקבוצות חשודות הנוגעות לשוק ההון והכלכלה באפליקציה הפופולארית ביותר בישראל, שעשויות לגרום לנזק כבד.
 
במערך הסייבר הלאומי פרסמו בהודעה: "בשעות האחרונות נשלחים קישורים בקבוצות וואטסאפ רבות בישראל עם הזמנה להצטרפות לקבוצות שעוסקות בניתוח מניות או בשוק ההון, חלק משמות הקבוצות והתוכן בהן בעברית, אך נראה שמקור ההזמנה אינו מגיע מישראל".
עוד נמסר: "לאחר הצטרפות לקבוצה מתקבלת פנייה אישית ממנהל הקבוצה שמזמין להצטרף לקבוצה 'מיוחדת' ושולח שאלות הקשורות להשקעות במטבעות דיגיטליות". יחד עם זאת, במערך הסייבר הלאומי מציינים כי הצליחו לזהות כי קיים סיכון לפעילות זדונית בהצטרפות לקבוצות אלו וממליצים שלא להצטרף ולא למסור מידע לאף גורם שאינו מוכר.
יש לציין כי מערך הסייבר מוציא מפעם לפעם אזהרות כאלו, אך הפעם מדובר בהודעה נדירה יחסית משום שמדובר באירוע מתגלגל ויש רצון לא לחשוף יותר מדי את מימדי הסכנה עד הבירור הסופי. לא ברור מה המקור של ההודעות, אך ההערכה היא שהמקור אינו ישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאת קבוצה של נוכלים
    יהודה 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נכנסתי לקבוצה הזאת ומאז אין סוף סקאמרים ניסו שאני כביכול ישקיע בחברה שלהם ואני ירוויח הרבה כסף ויש להם אתר שנראה טוב ומקצועי אבל במציאוח אם הייתי משקיע בחברה שלהם בהתחלה היית שם סכום קטן ומקבל באמת תמורה יפה והיית משתכנע שאתה מרוויח פה הרבה כסף ואז בסוף אתה שם את כל הכסף שלך להשקעה ואז הם באים וגונבים לך את כל הכסף! בקיצור תזהרו זה אחד העקיצות הכי מסוכנות בעולם וגם גיליתי שהמנהל של הקבוצה מתחזה הוא משחק אותה כאלו הוא לא קשור לכל הסקאמרים והוא כאלו מעיף אותם אבל אחרי כמה ימים שביקשתי ממנו לעשות איתי שיחת ווצאפ כחבר הוא לא היה מוכן בשום פנים ואופן לשיחה ובתמונה הוא נראה אחלה גבר אבל הוא בטוח מנהל עם תמונה מתחזה
    סגור