דיגיטל וטק

מהפך בשוק השכירות: הפינטק הישראלי והנדל"ן הבינלאומי בשת"פ דרמטי

חברת הפינטק WECHECK  תשתף פעולה עם רשת הנדל"ן הבינלאומית קלר וויליאמס. בכמה מדינות פרוסה הרשת, אילו שירותים תספק לה החברה ואיזה ערבות יקבלו בעלי הנכסים? כל התשובות בפנים
מערכת ice |  2
רמי רונן מנכ"ל WeCheck (צילום פוטופרג')
חברת הפינטק הישראלית, WECHECK, המספקת לבעלי דירות ונכסים מגוון פתרונות פיננסים מתקדמים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, חתמה על שיתוף פעולה עם רשת התיווך הבינלאומית, קלר וויליאמס, הפרוסה במעל ל- 45 מדינות ונחשבת לרשת התיווך הגדולה בעולם המעסיקה כ- 195,000 סוכני תיווך פעילים בכ-980 משרדים מסביב לעולם.
שיתוף הפעולה הייחודי בין החברות יאפשר ל-WeCheck הישראלית להציע את שירותיה, דאבל צ'ק וצ'ק בטוח, ללקוחות קלר וויליאמס כחלק משירות התיווך המסופק להם. בכך יוכלו לקוחותיה של קלר וויליאמס ליהנות משירות מציאת הדיירים, תיווך לשכירות דירות תוך היכרות מקדימה עם הדיירים הפוטנציאליים, הערכת הסיכונים בעסקה והבטחת ההכנסות של בעלי דירות מוצעים כחלק מהעמלה שמשלמים בעלי הדירות לשירותי המתווך ללא תשלום עודף.
בתקופה בה אנו מתמודדים עם בעיית יוקר המחייה צריך בטחון כלכלי יציב. שיתוף הפעולה חסר התקדים ייתן לבעלי הנכסים ערבות לכך שיקבלו תשואה על הנכס להשכרה, בטחון שעד היום לא היה כמותו בישראל. נכון לעכשיו, קלר וויליאמס תשתמש בשירותי WECHECK רק במסגרת סניפיה הישראליים, אך בעתיד צפוי השירות להתרחב גם למדינות אחרות.
 
רמי רונן, מנכ"ל ומייסד חברת WECHECK: "Wecheck מציעה לבעלי נכסים מגוון מוצרים פיננסיים המבטיחים להם ראש שקט כשהם משכירים את דירתם, הנכס הכי יקר שיש, לצד שלישי אותו הם לא באמת מכירים. בחירה נכונה של דיירים יכולה להשפיע על היבטים רבים בחיי בעלי הדירות ואנחנו שמחים שחברת התיווך הבינלאומית, קלר וויליאמס, בחרה להכניס את שירותינו כחלק משירות הבסיס ללקוחותיה. מדובר במהפכה של ממש בשוק שכירות הנדל"ן".
WeCheck הינה חברת פינטק ישראלית בהובלתם של אסנת ורמי רונן ובין בעלי המניות שלה נמצאים יד2 וישראכרט. החברה פיתחה שירות חינמי וחדשני המספק לבעל הבית דו"ח פרופיל אישי כלכלי ומשפטי על השוכר הפוטנציאלי שלו, למען כינון שקיפות מלאה בין הדיירים הפוטנציאלים לבעלי הנכסים וכן מציעה מגוון של מוצרים פיננסים ביניהם ערבות ייחודית וייעודית להבטחת שכר הדירה וכן אפשרות לקבלת שכר הדירה השנתי בתשלום אחד מראש.
עמוס נעים, מנכ"ל קלר וויליאמס ישראל: "מרגע שהחלנו את פעילותינו בישראל, אמרנו כי אנו פה כדי לשנות את ענף תיווך הנדל״ן במדינה. שיתוף הפעולה הייחודי שנחתם עם WeCheck הנו נדבך נוסף בהכנסת סטנדרטים אמריקאים של מקצוענות ושירות לטובת הלקוח. החיבור בין שתי החברות יאפשר הענקת שירות שאין שני לו, ואין כדוגמתו בשוק השכירות בישראל". 
קלר וויליאמס הנה רשת תיווך הנדל״ן הגדולה בעולם, עם למעלה מ- 190,000 סוכני נדל״ן ב- 54 מדינות. בארץ פועלת הרשת מאז שנת 2017, ומפעילה מאות סוכנים ב- 23 משרדים בפריסה ארצית. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא ממליץ
    אריק 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליץ ראשית, בפתח דברי אומר כך: מכיוון שעו"ד של חברת 'וויצ'ק' איים עלי בתביעות משפטיות בעקבות חוות הדעת הקודמת שלי והלא מפרגנת לגבי שירותי החברה (כנראה שרק חוות דעת מפרגנות מתקבלות בברכה ב'וויצ'ק') אך מה לעשות שחופש הביטוי קיים גם כשחוות הדעת היא פחות מפרגנת. הפעם אסתפק בכך שאומר לכם בקצרה, כי במקרה שלי, בו התעורר סכסוך עסקי ביני לבין המשכירים, חברת 'וויצ'ק' לא המתינה להחלטת בית המשפט אלא הפכו לשופטים בעצמם והצדיקו צד אחד בתוך הסכסוך, ונחשו איזה צד 'וויצ'ק' בחרו להצדיק ? ניחשתם נכון, את הצד של המשכירים וזאת כמובן לדעתי על מנת לא לשלם לי, כמי ששכר את שירותי החברה. 'וויצ'ק' טענו כי אני הסכמתי לכך שהמשכירים יעזבו לפני סוף התקופה. זוהי טענה שגויה שמבוססת על פרשנות לא נכונה ומגמתית שלדעתי נועדה רק כתירוץ לאי תשלום. אז חברים, ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לכם היא זאת, לפני שאתם חותמים על הסכם התקשרות עם חברת 'וויצ'ק' אתם חייבים לקרוא את הסכם ההתקשרות איתם שמורכב ממלא סעיפים ותתי סעיפים, לא פעם אחת ולא פעמים, אלא עשרים אלף פעם. חברים רק אחרי שתקראו טוב, טוב, טוב את החוזה של 'וויצ'ק
    סגור
  • 1.
    לא ממליץ
    אריק 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    *לא להתקרב - לא להתקרב* מניסיון אישי שלי עם 'וויצק' לא ממליץ להתקרב לחברה הזאת ! ברגע האמת שצריך אותם הם יעשו הכל על מנת לחמוק מתשלום. למעשה אחרי שהצ'קים של השוכרים חוזרים, החברה יוצרת קשר איתם ומנסה לבדוק איפה המשכיר לא היה בסדר ובכך מתערבת בתוך הסכסוך בין השוכר למשכיר. *בשלב הזה 'וויצק' תופסת כמובן עפ"י האינטרס שלה את הצד של השוכר וזאת על מנת לחמוק מהתשלום.* קשה להאמין שהמשכיר שמשלם ל'וויצק' עמלה חודשית בסך 120 ש"ח, מוצא את עצמו נלחם גם נגד השוכרים שחזרו להם הצ'קים וגם החברה שכביכול נתנה לו ערבות על הצ'קים של השוכרים. *ממש כמו לישון עם האויב.* בושה וחרפה שחברה גדולה כמו 'וויצק' מבית 'ישראכרט' בוחרת באסטרטגיות הזולות האלו על מנת לחמוק מהתשלום ובנוסף, אף טוענים בפני המשכיר שאין לו טעם לתבוע את השוכרים בטענה שהוא יפסיד. ממש כאילו היו שופטים בבית המשפט וכבר יודעים מראש את החלטת השופט וכל זאת כמובן על מנת ליצור לחץ פסיכולגי על המשכיר כדי שיוותר על התביעה. 'וויצק' היקרים אולי את מנסים לחסוך עוד כמה שקלים על חשבוני, אבל אני מקווה שעכשיו הרבה אנשים יקראו את חוות הדעת הזאת ויחשבו עשר פעמ
    סגור