שיווק ופרסום

יוניקורן הפינטק ארניקס גייסה את בכיר הפינטק קייל קסוול

יוניקורן הפינטק ארניקס מינתה את קייל קסוול לתפקיד Chief Revenue Officer (CRO) .יקדם את האצת הצמיחה הגלובלית של החברה, הפעילות העסקית וגיוס לקוחות חדשים

מערכת ice | 
קייל קסוול (צילום Clark Savage)
יוניקורן הפינטק ארניקס, הודיעה על מינויו של קייל קסוול, מנהל בכיר בתעשיית הפינטק, לכהן בתפקיד CRO - Chief Revenue Officer  קסוול יהיה אחראי על הגדלת הפעילות העסקית, האצת הצמיחה הגלובלית המהירה של החברה, וקידום תהליך הגיוס של לקוחות חדשים.
לקסוול מעל 25 שנות ניסיון בתעשיית הפיננסים הגלובלית, בתפקידי ניהול בעולמות הביטוח והאינשורטק. בתפקידיו האחרונים שימש קסוול כסמנכ״ל מכירות בחברת Intellect Design Arena Ltd; וסמנכ״ל מכירות לתאגידים בחברת Verisk Analytics, שם ניהל תיק לקוחות של חברות ביטוח.
״אנו שמחים מאד עם הצטרפותו של קייל לארניקס. לקייל ידע מעמיק במכירות בתחום הביטוח, ורקע עשיר בהובלת מאמצי מכירות גלובליים של טכנולוגיה פיננסית,״ אמר אודי זיו, מנכ״ל ארניקס. ״ההישגים המרשימים של קייל בייעוץ לחברות ביטוח מובילות, יחד עם הבנתו המעמיקה בחשיבות הקריטית של הטמעת כלים אנליטיים מבוססי בינה מלאכותית, הופכים אותו לבחירה האידאלית להובלת המכירות של ארניקס.״
הטכנולוגיה של ארניקס, המבוססת על בינה מלאכותית, נועדה לתמוך במערכות של חברות ביטוח ובנקים. ארניקס מצמצמת את הפער הקיים בין חברות אלה לבין לקוחות הקצה, ומסייעת להן להוציא לפועל החלטות עסקיות –– משלב התמחור, יצירת מוצרים מותאמים אישית ועד הצעתם ללקוח.
 
״אני שמח להצטרף לארניקס בשלב כל כך משמעותי בהתפתחות המואצת שלה,״ אמר קייל קסוול. ״ תמחור והתאמה אישית של מוצרים על בסיס בינה מלאכותית הם בדיוק הדבר לו זקוקים בנקים וחברות ביטוח על מנת להתמודד עם השינויים המהפכניים שמתרחשים כיום בשוק לנגד עינינו. ארגונים שרוצים לצמוח ולהתעלות על הדרישות של לקוחותיהם, נדרשים כיום לפעול.״
Earnix נוסדה בשנת 2001 על ידי סמי קריקלר. מנכ"ל החברה הוא אודי זיו שהתמנה לתפקיד בשנת 2017 לאחר קריירה עשירה הן כמנהל בכיר והן כיזם של חברות טכנולוגיה מובילות ובהן: TopTier, SAP, NICE  ו-Pontis.   
החברה גייסה עד היום כ 100 מיליון דולר מהקרנות JVP, Insight Partners, IPG ו – Vintage ומוערכת לפי שווי של יותר ממיליארד דולר. בשנה שעברה (יולי 2021) רכשה את נכסי הסטארט אפ Driveway Software Corporation, המספק מערכות ואפליקציית טלמטיקה המבוססות על בינה מלאכותית. החברה מעסיקה מעל 350 עובדות ועובדים, כ- 250 מהם בישראל (בגבעתיים ובחיפה) והשאר במרכזי החברה בארה"ב, אנגליה ושאר העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה