דיגיטל וטק

מכה לסטרימינג בסין? זה האיסור החדש על קטינים

בקיץ האחרון אסרה סין על קטינים לשחק במשחקי מחשב מעל לשלוש שעות בכל יום, כעת הקטינים בסין ייאלצו להתמודד עם איסור חדש על שגרת הפנאי שלהם, שייפגע להם גם בכיס
מערכת ice | 
פרסום בסטרימינג (צילום mohamed Hassan from Pixabay)
רגולטור השידור של סין פרסם אתמול (שבת) כללים חדשים לשימוש קטינים בשירותי סטרימינג האוסרים על קטינים מתחת לגיל 16 לצפות בתכנים בשידור חי לאחר השעה 22:00, במכה למגזר המשגשג.
לפי הגזירה החדשה של סין על הקטינים, פלטפורמות סטרימינג מקוונות צריכות למנוע מקטינים לתת 'טיפים' לסטרימינג בשידור חי, כך אמר בהצהרה של מינהל הרדיו והטלוויזיה של סין. מדובר במנהג נפוץ בסין לכישת מתנות וירטואליות לסטרימינג בשידור חי שניתן לממש אותם במזומן.
פלטפורמות שידור חי כאלה הובילו קטינים להתמכר לשיטות מתן טיפ כאלה, מה שגרם לבריאותם הפיזית והנפשית להיפגע קשות, נכתב. הכללים החדשים אלה ימשיכו את התקיפה של המדינה על מגזר הסטרימינג בשידור חי, כאשר הרשויות פתחו בחודש שעבר קמפיין לקידום מה שהם רואים כתוכן מתאים וחוקי בפלטפורמות של סטרימינג בשידור חי.
שוק הסטרימינג החי המסיבי בסין גדל במהירות. תופעת המכירה המקוונת בזמן אמת - המכונה גם "מסחר חי" או "מסחר אלקטרוני בסטרימינג בשידור חי" - המריאה בסין לאחר תחילת מגיפת הקורונה בשנת 2020.
 
פלטפורמות כאלה מוכרות סחורה ישירות לצרכנים באמצעות מה שיכול להיות שעות של וידאו חי. הם כוללים ענקיות טכנולוגיה כמו שוק Taobao של עליבאבא, Kuaishou, Pinduoduo ו-Douyin של ByteDance. 
כמה מהחברות הללו בשנה שעברה דיווחו על פיצוץ בפעילות הסטרימינג בשידור חי. מדובר במעין הודעות קופצות של בעלי מותגים, שמשלמים כסף כדי לפרוץ לשידור אצל משתמשי הפלטפורמה, כשהמודעה כוללת עמוד רכישה של מוצרים. השיטה אצל צעירים דומה לשיווק שותפים, אלא שהפעילות על גבי הסטרימינג פוריה ביותר, מה שגורר את התמכרויות, ובעקבותיהן את התערבות הממשל הסיני, נגד כל מה שמונע מקטיני המדינה להיות תלמידים מצטיינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה