דיגיטל וטק

קרן השקעות הדיור המוגן משקיעה בפודטק, וזה הסכום

קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES המתמחה ב-AGETECH השקיעה לראשונה בפוד-טק MAOLAC. וכמה כסף גייס הסטארטאפ?
מערכת ice |  1
דולרים (צילום freepik)
קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES, המתמחה בעולמות ה-AgeTech, הודיעה על השקעה בגובה של 350 אלף דולר בפוד-טק MAOLAC. הסטרטאפ השלים גיוס של 3.242 מיליון דולר, וכעת הקרן צפויה לתמוך גם בפיתוח חלבונים ביו-פונקציונליים בעלי השפעה בריאותית עבור אוכלוסיית בני הגיל השלישי.
קטגוריית הפוד-טק הפכה לאחד מהנושאים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות ללא ספק, ומכיוון שהעולם מזדקן (עד שנת 2050 אוכלוסיית בני 60+ צפויה להגיע ללמעלה מ-2 מיליארד איש בעולם). אחת מהאוכלוסיות הצרכניות הנוכחיות והעתידיות של תחום המזון ובמיוחד מזונות בעלי ערכים בריאותיים, יהיו בני הגיל השלישי, שכן כבר היום שוק המוצרים המכוונים להזדקנות בריאה צפוי שיגיע ל-31 מיליארד דולר בתוך כשלוש שנים.
 
קרן מגדלי הים התיכון VENTURES, אשר משקיעה בשלבים המוקדמים של מיזמים טכנולוגיים המכוונים לקידום איכות החיים של בני הגיל השלישי, נכנסת לראשונה לתחום הפוד-טק ומשקיעה 350 אלף דולר בסטרטאפ MAOLAC. הקרן מתכוונת להתמקד בחיזוק הפיתוח המכוון לשיפור איכות החיים של בני הגיל השלישי.
MAOLAC רותמת את היתרונות הביולוגיים של חלבוני חלב אם ומייצרת מרכיבים דומים בעלי השפעה ביו-פונקציונלית להעשרת מזונות, תוספי מזון, תוספי תזונה לבני אדם ובעלי חיים. באמצעות שימוש בביולוגיה חישובית, החברה מפתחת תערובות ממקור של קולוסטרום בקר, אשר יחזקו את מערכת החיסון ויספקו הגנה פעילה וממוקדת לגוף. החלבונים של MAOLAC מסוגלים להעשיר ולהשתלב עם מספר עצום של מזונות, תוספי מזון ואפילו מוצרי טיפוח.
 
ד"ר יעל בנבנישתי, מנכ"לית מגדלי הים התיכון VENTURES: "בעוד ששוק תחליפי החלבון ממקור צימחי הולך ומתפתח, מחקרים עדכניים שנערכו בקרב בני הגיל השלישי מצביעים על חשיבות צריכת חלבונים ממקורות מעורבים – מן החי ומן הצומח בגיל המבוגר. קרן מגדלי הים התיכון VENTURES שמה לה למטרה להשקיע בטכנולוגיות הבאות להיטיב את איכות החיים של בני הגיל השלישי, ועל כן אנו רואים ב-MAOLAC, המפתחת תערובות חלבונים בעלי השפעה פונקציונאלית בריאותית ממקור חי, פוטנציאל גבוה להעשיר את תזונת בני הגיל השלישי ולתרום לבריאותם ולאיכות חייהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביומיט הדבר הבא
    ביומיט הדבר הבא 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביומיט הדבר הבא
    סגור