דיגיטל וטק

תקלה ארצית ב-WAZE: הנהגים נשארו תקועים ללא ניווט

תקלת חיבור באפליקציית הניווט לא מאפשרת למשתמשים להתחבר לשירות ולקבל את הניווט ליעדם. החברה טרם מסרה תגובה רשמית, לאחר למעלה משעה של תקלה, היא סודרה
מערכת ice |  2
Waze (צילום יחסי ציבור)
אם בדיוק יצאתם מהעבודה ותכננתם לחזור הביתה, או שכיוונתן ליעד אחר, אתם בצרות. מאות משתמשים מדווחים כי במהלך השעה האחרונה ישנם קשיים בהתחברות לשירות הניווט הפופולרי בישראל - WAZE.
לדברי המתלוננים, אין אפשרות לראות את המסלול ואת זמן ההגעה ליעד. לא ניתן לקבל את המפה או את האירועים בדרך ולעיתים קופצת הודעה למי שניסה לכוון ליעד: "משהו השתבש".
 
אגב, זו לא הפעם הראשונה שנרשמת תקלה שכזו באחת האפליקציות החשובות ביותר לנהגים, כאשר גם בקיץ 2021 דווח על תקלות משונות בשירות שגרמו לשפת הדיבור של הוראות הניווט להשתנות לאנגלית במהלך הנסיעה.
יש לציין כי ווייז, אחד משירותי הניווט הפופולריים בישראל ובעולם, הוא הוקם בישראל בשנת 2006 ובשנת 2013 נמכר לגוגל תמורת סכום של כמיליארד דולר. לאפליקציה יש למעלה מ-130 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.
עוד לפני שטופלה התקלה, בווייז מסרו: "אנחנו מכירים את הנושא ועובדים על פתרון הבעיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצעה
    מילואימניק גאה 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחזור למפות בגוגל
    סגור
  • 1.
    גוגל מאפ
    קופיקו 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויז זאת אפליקציה שבישראל אוהבים. בחול הרבה פחות. גוגל מאפ קיים בכל טלפון כמעט והנתונים שלו תואמים לוויז.בחול אני מעדיף גוגל על וויז. שיש תקלה בוויז. ישר עובר למאפ והכל עובד כשורה
    סגור