רכב

אפליקציית WAZE חושפת: איפה תכנסו לפקקי ענק הבוקר?

שביתת נהגי ונהגות האוטובוסים הגדולה בתולדות המדינה של ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית: פקקי ענק, חסימות ושיבושי תנועה קשים בכל הארץ. "אנחנו לא נרד בתחנה - ניאבק עד הסוף: בתקציב של מאית מעלות מערכת בחירות שרת התחבורה יכולה להציל את התחבורה הציבורית". אפליקציית הניווט מדווחת על עומסי ענק
מערכת ice |  2
פקקים (צילום ויקיפדיה)
אלפי נהגי ונהגות האוטובוסים וההסתדרות הלאומית משביתים הבוקר (ראשון) את מערך התחבורה הציבורית לאחר ששרת התחבורה מרב מיכאלי ממשיכה לסרב לשפר את שכרם לדאוג לביטחונם ולרווחתם, ואפילו להיפגש עימם. השביתה התקיימה החל מתחילת שעות הפעילות בשעות הבוקר המוקדמות ועד השעה 9:00.
על פי נתוני אפליקציית ווייז הבוקר, ישנם עומסי תנועה כבדים באיילון צפון ממחלף משה דיין עד לה גווארדיה, בכביש 1 מערב מגנות עד מקווה ישראל, בכביש 446 מניל"י עד מודיעין עילית, ובכביש 40 עד הכניסה לנתב"ג.
השביתה התקיימה בשעות השיא בזמן פיזור הילדים במערכות החינוך וחזרת חיילי צה"ל לבסיסים. על פי נתוני אפליקציית waze כאמור, נוצרו פקקי תנועה קשים ביותר ועל הציבור לנסוע בדרכים אחרות. כביש 1, גם בנתיבי איילון עמוסים בשעה זו משמעותית והנהגים מדווחים על פקקים משמעותיים. רשימת החברות השובתות: אלקטרה אפיקים, אקסטרה , תנופה, דן באר שבע, בית שמש  אקספרס.
 
ההסתדרות הלאומית מסרה בתגובה: "לצערנו, השרה לא שעתה לתחינות הנהגים להיפגש איתם ולפתור את מצוקתם. בתקציב של מאית מעלות מערכת בחירות שרת התחבורה יכולה להציל את התחבורה הציבורית. יצאנו למספר שביתות לא מוגבלות עד שהשרה תתעורר ותדאג לציבור שנמצא 14 שעות ביום על הכביש ומחזיק לבדו את התחבורה הישראלית על כתפיו. אנחנו לא יוצאים לחופשת בחירות – אנחנו יום יום סובלים ומסכנים את עצמנו ואת ציבור הנוסעים על עוד השרה לא מתערבת. אנחנו לא נרד בתחנה - ניאבק עד הסוף".
מארגון נהגי ונהגות האוטובוסים נמסר כי: "נהגי האוטובוסים נרמסים תחת גלגלי האוטובוס של שרת התחבורה.  "40% מהנהגים הותקפו בצורה קשה, למעלה מ-300 תקיפות רק מאז תחילת 2022. מחסור של 5000 נהגים, ואלפי נהגים עובדים במשרה כפולה כדי להביא משכורת מכבדת, אבל את שרת התחבורה זה לא מעניין. אנחנו מתכוונים להרחיב את ההשבתה עד שהשרה מיכאלי תבין שהנהגים הם לא אוכלוסיה שקופה ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחבורה ציבורית להמונים
    אריק 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השרה מיכאלי לא עובדת בשביל אף אחד שדורש כסף...זהו ככה אני ממליץ לשלוח לה את הספר חכמי חלם...אולי היא תתחיל בשיעור בסיסי בכלכלה
    סגור
  • 1.
    מעולה
    וואלה? 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי אנשים יתחילו לקנות פחות מכוניות?
    סגור