דיגיטל וטק

הסוף להודעות הלא ברורות בוואטסאפ: החברה מכינה שדרוג חשוב

אפליקציית התקשורת מבית מטא מתכוננת לאפשר למשתמשים לצרף הסבר לקבצים שהם מעבירים משיחה אחת לאחרת, כדי להימנע מהשאלות המביכות, "מה זה ולמה העברת את זה אליי?"
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
אתר WABetaInfo, המדווח על כל שינוי קל בוואטסאפ, מדווח היום (רביעי) על שינוי כזה שלמרות שאינו קריטי, ישפר מאוד את החיים של משתמשים רבים באפליקציית התקשורת הגדולה בעולם.
בגרסת הבטא החדשה של האפליקציה למכשירי אנדרואיד, מצא האתר רמז לתכונה חדשה שטרם מיושמת, אך ממתינה ליום פקודה: היכולת להוסיף הערות בהעברה של קבצים מצורפים, כמו מסמכים, תמונות, סרטונים וסטיקרים.
 
עד היום, בעת ביצוע העברה של הודעות או תכנים אחרים משיחה אחת לאחרת, האפליקציה העבירה את ההודעה המקורית בלבד, ללא כל תוספת, ולעתים הנמענים להעברה לא הבינו מה הם מקבלים ולמה. כאשר תופעל התכונה החדשה, אפשר יהיה לצרף לתוכן המועבר טקסט שמסביר במה מדובר ולמה הוא מועבר.
יש להניח שניסוי התכונה החדשה יתחיל בימים הקרובים, ותוך מספר חודשים היא תהיה זמינה לכולם. כעת ניתן רק לקוות שוואסטאפ תוסיף אפשרות להוסיף הערות גם להודעות טקסט מועברות - שכן לעתים קרובות גם את ההקשר של אלו קשה להבין, והן מציתות צ'ט חופר כדי לברר את פשר העניין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה