דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה מהפכה למיליארדי משתמשים: זה השינוי שמגיע לאפליקציה

?אפליקציית ההודעות ווטסאפ משיקה הבוקר את WhatsApp Communities: מה יכלול העדכון החדש ומי המרוויחים העיקריים?
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום shutterstock)
מוקדם יותר השנה וואטסאפ הציגה את החזון שלה לבניית קהילות ווטסאפ במטרה לאפשר לאנשים ברחבי העולם לחבור יחדיו בקבוצות החשובות להם. היום (חמישי), הוצגה WhatsApp communities שתושק ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים.
קהילות בהן שכונות, הורים בבתי ספר ומקומות עבודה יוכלו לקחת חלק במספר קבוצות שירוכזו תחת מטריה אחת על מנת לארגן את קבוצות הצ'אטים בווטסאפ. כדי להתחיל בבניית קהילה יש ללחוץ על הטאב New communities (כפתור למעלה ליד הצ'אטים למשתמשי אנדרואיד ולמטה עבור משתמשי iOs).  
 
לאחר לחיצה על כפתור זה ניתן יהיה להתחיל בבניית הקהילה מאפס, או לחלופין, על ידי הוספת קבוצות קיימות. ברגע שנימצא בתוך קהילה, ניתן בקלות לעבור בין קבוצות זמינות כדי לקבל את האינפורמציה שאנו צריכים, מתי שאנחנו צריכים,  בעוד מנהלי קהילות יוכלו לשלוח עדכונים חשובים לכלל הקהילה.
השקת WhatsApp communities היא קפיצת מדרגה בכל הנוגע לאופן בו ארגונים מתקשרים, תוך שמירה על רמת פרטיות ואבטחה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר (הצפנת שיחות מקצה לקצה). בנוסף, ווטסאפ מציגה מספר שיפורים לאופן בו קבוצות יעבדו – בין אם הן חלק מקהילה ובין אם לאו בהם:
כמו כן, נרשמה השקת Polls – כלי כייפי ואפקטיבי ​ליצירת סקרים בתוך קבוצות, שיעזור לכם בקבלת החלטות בקבוצה ללא יצירת ספאם לכולם בצא'ט. שיחות וידאו לעד 32 משתתפים בקבוצה בין אם מדובר בצ'אט המשפחתי או בצ'אט של העבודה.

יוטיוב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיקון שגיאות.
    דוד ש 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ניתן לאחר שליחת ההודעה להכנס אליה לתקן שגיאה, לערוך אותה, להוסיף מלל או לבטל אותה. עד אז, הכל לא מעניין.
    סגור