דיגיטל וטק

תקלה עולמית בוואטסאפ: למה אי אפשר לשלוח הודעות?

משתמשי אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם מדווחים על קשיים בקבלת ושליחת הודעות וחוסר יכולת לחבר את גרסת הדפדפן המיועדת למחשבים
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)
אפליקציית התקשורת וואטסאפ סובלת הבוקר מתקלה, שגורמת למשתמשים לקושי להיכנס לאפליקציה ולהשתמש בה. הדיווחים מגיעים גם מישראל וגם ממדינות נוספות, והחלו סמוך לשעה 10 בבוקר לפי שעון ישראל.
לפי המשתמשים, הם אינם מצליחים להשתמש לא באפליקציית וואטסאפ בסמארטפונים ולא בגרסת האתר, המשמשת לחיבור של מחשבים וטאבלטים לשירות. תומר לוי, מנכל Logz.io: כמו ששומעים יש תקלה נרחבת ודיווחים בכל העולם, משתמשים לא מצליחים לשלוח ולקבל הודעות. מדובר בתקלה גלובלית שנראה שקיימת בכל הרשת העולמית. עדיין לא פרסמו את מקור התקלה אבל הגורמים לתקלה יכולים להיות החל מתקלה תפעולית, שמישהו גרם לבאג ושרשרת אירועים שגרמו לנפילת השירות, זה עשוי לקרות גם מתקלת חומרה בתוך הדאטה סנטרים של וואטסאפ וכמובן תמיד יש את האופציה לתקיפת סייבר שגורמת לפגיעה בתוכנה הקריטית שמחזיקה את וואטסאפ.
טרם ברור מה הסיבה לתקלה. נעדכן אתכם כאשר נדע פרטים נוספים.
 
התקלה מתרחשת פחות מיממה וחצי לפני הצגת הדו"ח הרבעוני של חברת האם, מטא (לשעבר פייסבוק), שמתוכננת למחר (רביעי) בלילה לפי שעון ישראל.
עדכון, 10:58: דוברות וואטסאפ מסרה לאתר ice כי "אנו מודעים לכך שכמה אנשים נתקלים כרגע בבעיות בשליחת הודעות, ואנו עובדים לשחזור השירות של וואטסאפ לכולם במהירות האפשרית".
 
מטא מציגה אווטארים ריאליסטיים במיוחד. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בורא עולם
    מאיר אמברק 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחברו לקדוש ברוך הוא בנתיים יש לכם זמן עכשיו פרק תהילים לרפואת כל חולי עם ישראל.ונגד שונאי ישראל . והצלחת עם ישראל עם הנצח
    סגור