דיגיטל וטק

מהפכה במספרי הטלפון: מי יוכלו לקבל מספרים מקוצרים?

שר התקשורת יועז הנדל בבשורה לעצמאים ועסקים קטנים: המספרים המקוצרים שלא היו בשימוש יוחזרו לשיווק: "התאם להחלטה, כל בעל עסק יוכל לרכוש באופן שוויוני מספר מקוצר לעסק שלו לרווחת ציבור הלקוחות שלו. אנחנו ממשיכים לתקן עיוותים בשוק ולהחזיר את הכח לעסקים הקטנים ולצרכנים"
מערכת ice |  1
חברות סלולר
שר התקשורת יועז הנדל הכריז היום (שני) על תיקון עיוות בשוק והחזרתם של מספר רב מאוד של מספרי כוכביות מקוצרים המשמשים עסקים קטנים ועצמאים. ההחלטה תאפשר שיווק שוויוני של המספרים המקוצרים על ידי הספקים המורשים בתחום התקשורת המספקים שירותי טלפוניה קווית.
בנוסף, בעלי עסקים ועצמאים יוכלו לעשות שימוש בכוכביות שברשות ספקי התקשורת והמשווקים, אך הסכם הרכישה שלהם יהיה מעתה רק מול ספקי התקשורת. הספקים המורשים יפרסמו את המספרים הפנויים והתפוסים באתרי האינטרנט שלהם ויעדכנו את הרשימות באופן שוטף. 
 
בשנים האחרונות בעלי עסקים שביקשו לקבל מספר מקוצר נתקלו בקשיים רבים להשיגו וזאת מסיבות רבות וביניהן: כוכביות נמצאו תפוסות ללא שימוש בפועל, כוכביות רבות הופעלו לשימוש רשתי במקום לשימוש ארצי, נמצאו סתירות בנתונים שמציגות החברות השונות על מספרים מקוצרים שברשותן ועוד.  המהלך הנוכחי צפוי להחזיר מספר רב של מספרים מקוצרים לשוק, ולסייע לעצמאים ועסקים קטנים לשווק את העסק שלהם באופן נוח ונגיש יותר לצרכנים.
שר התקשורת, יועז הנדל: "עוד משימה במסגרת ניקוי השולחן של סוף הקדנציה. כוכבית לעסקים קטנים נועדה לעזור לעצמאים ולעסקים קטנים ובינוניים. בעקבות ביקוש של עסקים למספרים מקוצרים החלטנו להחזיר מספרים רבים שלא בשימוש לשוק לאחר שהוחזקו בידי גורמים שונים. בהתאם להחלטה, כל בעל עסק יוכל לרכוש באופן שוויוני מספר מקוצר לעסק שלו לרווחת ציבור הלקוחות שלו. אנחנו ממשיכים לתקן עיוותים בשוק ולהחזיר את הכח לעסקים הקטנים ולצרכנים".
מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר-בן חורין: "ההחלטה ששר התקשורת קיבל היום היא בשורה של ממש לעסקים הקטנים שמחכים זמן רב למספר מקוצר. בעלי העסקים הקטנים והעצמאים יוכלו להשיג באופן נוח ושקוף מספרים מקוצרים שיסייעו ללקוחות שלהם למצוא אותם בקלות". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתור עצמאי לא מובן לי למה אני צריך מספר מקוצר
    אייל 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה כולם שומרים את המספר בנייד שלהם או שמוצאים אותך באינטרנט, אז מה זה משנה אם המספר מקוצר או לא... זה היה טוב לפעם
    סגור