דיגיטל וטק

חברת פתרונות התקשורת תקים תשתיות במשרד ראש הממשלה

קבוצת נקסטקום זכתה במכרז החשב הכללי באוצר ותקים תשתיות תקשורת פאסיביות למשרדי הממשלה, בהיקף מוערך של 25 מיליון שקל
מערכת ice | 
חברת אנרגיה ישראלית (צילום shutterstock)
קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, זכתה במכרז החשב בכללי באוצר בתחום תשתיות תקשורת פאסיביות למשרדי הממשלה השונים, כולל משרד ראש הממשלה.
לדברי החברה, בהתבסס על נתוני עבר של מכרזים שפרסם החשכ"ל בתחום תשתיות תקשורת פאסיביות, היקף ההכנסות השנתי הצפוי לחברה ממתן השירותים מוערך בסך של כ-25 מיליון שקל. 
על פי ההסכם, נקסטקום תהיה אחראית לרכישה, אספקה והתקנה של ציוד תקשורת פאסיבי במשרדי ממשלה, יחידות סמך וגופים נלווים. ההתקשרות הינה לתקופה של 3 שנים עם אופציה לחשכ"ל להאריך את תקופת ההתקשרות בעוד 4 שנים.

בנוסף למערכות והשירותים שיסופקו, רשאי אגף החשב הכללי במשרד האוצר לרכוש מנקסטקום גם שירותי אחריות למערכות שנרכשו לתקופה שלא תעלה על 6 שנים ממועד התקנת המערכת הרלוונטית אצל המזמין.
פעילות מגזר התקשורת בנקסטקום הציגה צמיחה של כ-7% בהכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2022 בעיקר הודות לגידול בהיקף הפרויקטים להנחת סיבים אופטיים. במקביל, החברה מתמקדת בהמשך הגדלת פעילות האנרגיה המתחדשת באמצעות קידום וביצוע של פרויקטים סולאריים משמעותיים ובהיקפים גבוהים. במסגרת זו, החברה הבת אנרג'י הקימה בשנים האחרונות גגות סולאריים, ועבור יזמיות בשוק האנרגיה גם חוות סולאריות וחוות צפות בהיקף של מאות מיליוני שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה