דיגיטל וטק

אילון מאסק והמתחרה ל-ChatGPT: הפרטים מתחילים להתבהר

מאסק הודיע כבר בסוף השבוע כי מטרת החברה החדשה שלו תהיה "להבין את טבעו האמיתי של היקום" וכעת אנחנו מתחילים לגלות מעט יותר מה זה בדיוק אומר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
בשבוע החולף אילון מאסק חשף כי הוא מקים חברה חדשה שתפעל בתחום הבינה המלאכותית ושמה יהיה xAI. מאסק הודיע כבר בהתחלה כי מטרת החברה תהיה "להבין את טבעו האמיתי של היקום" וכעת אנחנו מתחילים לגלות מעט יותר מה זה בדיוק אומר.
ראשית נזכיר כי הפרטים הרחבים באמת על פועלה של החברה עדיין לא ברורים, אך כן ידוע כי לחברה 12 שותפים גברים. יחד הם ינסו לעזור לאנושות לפתור מגוון בעיות, להבין את טבעו של היקום ועוד. באירוע ענק שמאסק ערך במהלך סוף השבוע הוא הוסיף לחשוף, לפי כלכליסט, כי שירות הבינה שיפתח יוכל להשתמש בשפה ולהבין מושגים מופשטים כבר עד שנת 2029 וכי השירות יהיה שירות בינה מלאכותית כללי.
 
צוות השותפים בחברה כולל היום את איגור בבושקין, לשעבר מהנדס בדיפמיינד, טוני וו וכריסטיאן סגדי לשעבר מדעני גוגל, גרג יאנג שעבד פעם במיקרוסופט ועוד.
כזכור, בעבר מאסק כבר עסק בתחום הבינה המלאכותית כשהקים את חברת ניוראלינק.  כמו כן, היה בין מייסדיה של OpenAI אשר השיקה את שירות ChatGPT הפופולרי בימים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה