דיגיטל וטק

גוגל ישראל משיקה גרסה חדשה למתחרה של ChatGPT

גוגל ישראל משיקה גרסה מעודכנת לכלי הבינה המלאכותית שלה - BARD. החידושים בשירות כוללים שילוב השימוש עם אפליקציות נוספות של גוגל, הרחבות ב-50 שפות שונות, כולל עברית ועוד
מערכת ice |  2
Bard (צילום shutterstock)
גוגל ישראל מודיעה השבוע על השקת גרסה חדשה לכלי הבינה המלאכותית שלה, בארד. הגרסה החדשה כוללת הרחבת פיצ'רים שהיו קיימים עד כה למשתמשים בשפה האנגלית, והשירות כעת ישתלב גם עם אפליקציות ושירותים אחרים של גוגל.
גישה למדינות נוספות
החברה הודיעה כי היא תרחיב את הגישה לפיצ'רים שכאמור היו זמינים עד כה רק באנגלית, ליותר מ-40 שפות ובהן כמובן עברית. למשל, אחד הפיצ'רים מאפשר להעלות תמונות בעזרת גוגל lens, מאפשר קבלת תגובות של בארד והתאמתן לצרכים של המשתמש.
חיבור לשירותים נוספים
החברה כאמור משיקה הרחבות לבארד. בעזרת התוספים בארד יכול למצוא ולהציג מידע רלוונטי מכלי גוגל נוספים, ובהם גוגל מפות, נהיגה, דוקס, ג'ימייל, יוטיוב ועוד. התוספות יסייעו למשתמש בשלל דרכים, ובהן למשל הצורך לתכנן טיול לחו"ל; המשתמש יוכל לבקש מבארד לאתר תאריכים שמתאימים לכלל הטסים דרך ג'ימייל, לחפש מידע בזמן אמת על טיסות ומלונות, לבדוק הנחיות במפות של גוגל כדי להגיע לנמל התעופה ועוד.
בחברה מציינים כי הם מחויבים להגנה על המידע הפרטי של המשתמשים ועל כן המידע לא ייחשף לבודקים אנושיים ולא ישמש את בארד כדי להציג מודעות או כדי לאמן את המודל שלו. 
דאבל צ'ק
עוד החברה משיקה כפתור חדש בשם "גוגל איט" שיאפשר לבצע בדיקה חוזרת על התשובות שהוא מספק לנו. כמו כן, החברה תאפשר שיתוף שיחות עם בארד והמשכן לאחר השיתוף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך להוריד אפליקציה בשם גוגל בארד ai?
    אל אל ישראל 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שזה כלול באפליקציה המובנית הסטנדרטית של חיפוש גוגל?
    סגור
  • 1.
    דג זהב כבר לא מסתדר לבד חחחחח (ל"ת)
    א 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור