דיגיטל וטק

הבאג המטורף בוולט: זמן הגעת המשלוח - שנת 2050

משתמשים באפליקציית משלוחי האוכל הפופולרית נתקלו אתמול בזמן מוערך למשלוח חריג ביותר: יותר מ-25 שנה מהיום. לצד הנתון ההזוי הופיע גם חישוב של מספר הדקות הנדרש להשלמת ההזמנה - 14,038,030. טעות פרוידיאנית? 
מערכת ice | 
שליח וולט (צילום יח"צ)
משתמשים באפליקציית וולט (Wolt), הידועה כאחת מיישומוני הזמנת משלוחי האוכל הפופולריים ביותר בישראל, נתקלו אמש (שלישי) בתקלה מוזרה ומפתיעה במיוחד. בבואם לקבל מידע על אודות זמן הגעת המשלוח, לאחר מעמד ההזמנה, הרוכשים אמורים לחזות בזמן המשוער לקבלת ההזמנה. תכונה זו היא אחת התכונות הבולטות של האפליקציה והיא מאפשרת ללקוח להיערך לקבלת המשלוח.   

המשלוח יגיע ב-29 במאי 2050. מסך האפליקציה בשעת התקלה (צילום מסך: אסף לוטן, פייסבוק)
אלא שכמה לקוחות שפנו למערכת ice, פגשו אתמול נתון הזוי במיוחד: זמן אספקת ההזמנה המוערך הוצג באופן משובש לחלוטין, ובחלק מהטלפונים עמד על 29 במאי 2050. לצד המספר המופרך שעורר את חמתם של הגולשים, הופיע גם חישוב (מדויק למדי) של מספר הדקות שיידרשו להגעת המשלוח לבית הלקוח: 14,038,030 דקות. מתחת לציון הדקות הופיע הכיתוב הרגיל: "כמה דקות והמשלוח אצלך" ומעט תחתיו החיווי "ברגע זה מכינים לך את ההזמנה".
 
נראה כי מאז אתמול התקלה הסתדרה, אולם לא נותר שלא להשתעשע מהנתון הפרוידיאני למדי. לאחרונה אפליקציית המשלוחים הודיעה כי תשיק עד סוף השנה את פעילותה בעיר הדרומית בישראל - אילת. בחברה מכוונים לעשרות אלפי התיירים הישראלים שיורדים לאילת מדי שבוע והיצע המסעדות יכלול את הרשתות שעובדות עם וולט בכל רחבי הארץ, כמו מקדונלדס וג'פניקה, לצד המסעדות והחנויות המקומיות הייחודיות לאילת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה