TOP 5

תן ביס או וולט? אפליקציות המשלוחים הפופולריות ביותר בישראל

מהי אפליקציית המשלוחים המובילה בישראל, ומי הן רשתות הפיצה, ההמבורגר והקפה שניצחו את המתחרות שלהם באונליין?
מערכת ice | 
משלוחי אוכל (למצולמים אין קשר לכתבה) (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
אולי לא הרגשנו את זה, אבל הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה שלנו לגמרי. אם פעם היינו שוקלים במשך יותר זמן אם להכין אוכל לעצמנו, לצאת למסעדה לאכול או מקסימום להתקשר ולהזמין, היום כמעט ואין התלבטות כשמעט הכול נעשה דרך האפליקציה.
גם אם אנחנו רעבים באמצע יום עבודה, רואים סדרה בבית או סתם בא לנו להתפנק, אפליקציות המשלוחים תופסות מקום של כבוד בטלפונים שלנו. אך מי מהן הצליחה יותר?
התשובה לא מפתיעה, ואכן לפי דירוג האפליקציות של SIMILARWEB, אפליקציית וולט מובילה בישראל בתחום המשלוחים. צמודה אחריה היא תן ביס, ובמקום השלישי נמצאת סיבוס סודקסו הישראלית, שאומנם אינה מחזיקה במערך משלוחים, אך נתמכת במשלוחי וולט לעובדי חברות.
 
שם המשחק הוא כמובן מותגים. החברות שהגיעו למקומות הראשונים, ובייחוד השתיים הראשונות, דאגו ששמן יהפוך לשם נרדף לארוחות שלנו, ובמקום שנגיד "בוא נזמין פיצה" או "רוצה שנאכל משהו במשלוח?", אנחנו אומרים "בא לך להזמין וולט?" ו"מי מצטרף אליי אני מזמין תן ביס".
במקום הרביעי היא רשת הקמעונאות הגדולה בישראל, שופרסל, שעושה נתח לא קטן של רווח ממשלוחי הקניות שלה. אחריה רשת "יאנגו דלי" שהציפה את הרשתות והטלוויזיה בקמפיין שלה.
שישית היא רשת המזון המהיר מקדונלד'ס שמתפעלת מערך משלוחים עצום משל עצמה, ואחריה האפליקציה הישראלית למשלוחי מזון - משלוחה. 
במקום השמיני, מובילה את גזרת הקפה היא ארומה, ומיד אחריה פיצה האט. את העשירייה סוגרת רשת המשקאות הבריאים והשייקים rebar.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה