דיגיטל וטק

מקום בטוח: הסטארט-אפ הישראלי שיסייע בהצלת תושבי הדרום

אפליקציה חדשה מסייע באיתור מיטות לתושבי הדרום שנעקרו מבתיהם וזקוקים לאירוח. ללא כל עלות, יוכלו הנרשמים לחפש דיור זמני ולהימלט מאזורי ירי מוגבר. המערכת מאפשרת סינון על פי מיקום גאוגרפי, כמות אנשים, נגישות לנכים ועוד. מארחים אדיבים רבים כבר פותחים את ביתם וליבם לתושבי ישראל
מערכת ice | 
הריסות כפר עזה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אלפי מיטות מוצעות לאירוח תושבים בהתנדבות מלאה ובחינם באפליקציית "מקום בטוח". האפליקציה מסייעת לתושבים מפונים, עקורים וכאלה שאיבדו את ביתם על ידי הנגשת מאגר של אלפי מקומות אירוח בהתנדבות מלאה, מחדרים בבתים מאוכלסים, דרך דירות פרטיות שלמות ועד מלונות וגופים גדולים - כולם נרתמו
המאגר הגדול ביותר בארץ של מארחים עם אלפי מיטות (והמספר עולה מיום ליום) ומאות שידוכים בין מארחים למתארחים. אפליקציית "מקום בטוח", פותחה לסיוע במציאת דיור למפונים מאזורי ירי מוגבר, עקורים וכאלה שאיבדו את ביתם. היוזמה מאפשרת למצוא מקום לשהות בו בחינם ברחבי הארץ אצל מארחים אדיבים אשר פותחים את דלתם וליבם לתושבי ישראל. האפליקציה עובדת דרך הטלפון או דרך הדפדפן.  
 
לאפליקציה אפשר להירשם כמארח ולהציע מקום אירוח, או כאורח ולחפש מקום להתארח בו בהתאמה לצרכים. באפליקציה יש סינונים כמו מיקום גיאוגרפי, כמות האנשים המחפשים אירוח כקבוצה, סוג המיגון בשטח - ממ"ד או מקלט, האם המקום כשר, נגישות לנכים, האם הוא ידידותי לבעלי חיים, אפשרות לראות צילום של מקום האירוח ועוד.

(צילום: מקום בטוח)
מאחורי האפליקציה עומדים צוות של מתנדבים בשיתוף פעולה עם חברת סטארט-אפ ישראלית. יחד הם הרימו את הפרויקט מתוך יוזמה חברתית לאומית, כדי להאיץ את העשייה החשובה. יוזמות דומות קמו במקביל ומנוהלת בטבלאות אקסל באופן ידני, או בקבוצות וואטסאפ. העבודה הידנית מקשה על אנשים למצוא פתרון ומאטה מאוד את קצב הטיפול, כדי לפתור את אתגרים אלו הוקמה אפליקציה "מקום בטוח" והיא מזמינה יוזמות מקבילות לאחד כוחות ולהצטרף אליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה