דיגיטל וטק

לאחר הדו"ח החלש של אינטל: המנכ"ל מגיב לנתונים

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית השבבים אינטל, פרסמה לפני מספר ימים את הדו"ח הכספי לרבעון השלישי של שנת 2023, כאשר הדו"ח הציג ירידה בהכנסות וברווח הנקי של החברה. היום פרסמו באינטל מספר נקודות בולטות וחשובות אשר יש להתייחס אליהן, על אף הנתונים המאכזבים
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
לאחר פרסום הדו"חות של ענקית השבבים אינטל לרבעון השלישי של שנת 2023, בהם נחשף כי הרבעון היה חלש מאוד לאחר שנרשמו בו ירידות של 71% ברווח הנקי של החברה, רוכזו מספר נקודות עיקריות שעולות בנוגע להמשך פעילות החברה.
אחת הנקודות אליהן התייחסו בחברה היא חתימה עם לקוח פאונדרי גדול עבור ייצור שבבים בטכנולוגיות 18A ו-Intel 3 עם תשלום מראש משמעותי, המאפשר לחברה להאיץ את תוכניותיה לבנות שני מפעלי שבבים מובילים חדשים. אינטל חתמה גם עם שני לקוחות נוספים ב-18A.
שתי נקודות חשובות נוספות הן שאינטל החלה לייצר שבבים שייוצרו בטכנולוגיית EUV (אור אולטרה סגול קיצוני) בנפח גבוה. בנוסף, במונחים של מומנטום המוצר, 10 מחברות הענן המובילות בעולם עושות שימוש במעבדי Intel® Xeon® Scalable. מעבד Intel Xeon מהדור החמישי, Emerald Rapids, יושק רשמית ב-14 בדצמבר.
 
עוד נקודה חשובה בנוגע לדו"חות היא שבחברה פתחו 'עידן חדש' של מחשב AI עם מעבד Intel Core Ultra (Meteor Lake), המיוצר על אינטל 4. לדברי החברה הוא ישלח ללקוחות ברבעון השלישי ויושק רשמית ב-14 בדצמבר.
לבסוף, אינטל ציינה כי היא משיקה את תוכנית האצת AI PC כדי לאפשר בינה מלאכותית, בלמעלה מ-100 מיליון מחשבי PC עד 2025 על ידי עבודה עם יותר מ-100 ISVs ויותר מ-300 פיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית, כדי לשפר את חוויות המחשב בכל הקשור לאפקטי אודיו, יצירת תוכן, משחקים, אבטחה, סטרימינג, שיתוף פעולה בווידאו ועוד.
מנכ"ל החברה, פט גלסינגר התייחס לדו"חות ואמר: "רציתי להדגיש שהמחשבות והתפילות שלנו עם צוות אינטל הנחוש שלנו בישראל ועם כולם באזור שהושפעו מהאירועים האחרונים. אני גם רוצה להודות לכל מי שהצטרף אלינו היום. אנו נרגשים מהמומנטום שאנו רואים בעסק שלנו ומהאישור שקיבלו המשקיעים לאסטרטגיה שלנו ברבעון זה בעקבות הצמיחה שלנו בסיס הלקוחות חיצוני. אנו מצפים לראות רבים מכם בניו יורק בדצמבר כשאנו חוגגים את ההשקה של גם משפחות המעבדים Emerald Rapids וגם Meteor Lake".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה