דיגיטל וטק

חדשות רעות לאינטל: תאבד את הבכורה בשנת 2025 בשוק זה?

ענקית השבבים אנבידיה עובדת על השקת מעבדים בעיקר למחשבים ניידים מבוססי ווינדוס במטרה להגביר את התחרות מול אינטל במטרה להשיק מעבדים למחשבים ניידים עד שנת 2025
מערכת ice | 
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
אינטל אמנם שולטת על שוק המעבדים למחשבים הניידים, אולם הלחץ עליהם מתגבר, ענקית השבבים אנבידיה עובדת על השקת מעבדים למחשבים ניידים מבוססי ווינדוס במטרה להשיק מעבדים למחשבים ניידים עד שנת 2025. כך לפי דיווח ברויטרס. לפי אותו דיווח גם AMD מעוניין להיכנס לתחום, מה שיפחית את מכירת המעבדים מבוססי אינטל.
אנבידיה ו-AMD מפתחים את המחשבים על בסיס ARM שמתמודדות מול X86 עליה מבוססים כיום כמעט כל המחשבים הניידים. טכנולוגיה זו צברה תאוצה בשנים האחרונות והתגלתה חזקה, יעילה וחסכונית לעומת הטכנולוגיות הוותיקות. אפל לעומת פיתחה מעבדים משל עצמה, מה שגרם ל-MAC שלה לפתוח פער על המתחרות בשוק המחשבים הניידים.
 
מערכת השבבים של אנבידיה ו-AMD עשויה להגיע לשוק המחשבים הניידים כבר ב-2025 ויצטרפו לקוואלקום הוותיקה. למרות שהחברה מציעה מחשבים ניידים מבוססי ARM אלה נחשבים למחשבים ונישתיים ומעט מאד כאלה קיימים בשוק. בקרוב תחשוף אנבידיה מעבדים מדור חדש שאמורים להיות טובים וחזקים יותר. ברבעון השני של השנה דיווחה אינטל על הכנסות של 6.8 מיליארד דולר ממכירות בתחום המחשוב האישי, ירידה של 12% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה