דיגיטל וטק

אנבידיה מנפצת את לוח הזמנים: משיקה את מחשב העל הישראלי

אנבידיה, ענקית הטכנולוגיה, הקדימה את לוח הזמנים שהגדירה ותוך 20 שבועות בלבד השלימה את השלב הראשון בהקמת מחשב העל הישראלי Israel-1 ואף התחילה בהפעלתו. נכון לעכשיו, הגישה המחשב פתוחה לעובדי החברה בלבד
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
לאחר שהכריזה על הקמת מחשב העל הישראלי ה-Israel-1, ענקית הטכנולוגיה אנבידיה מקדימה את לוח הזמנים שניתן לה ותוך 20 שבועות - משלימה את השלב הראשון בהקמה והפעלתו של המחשב החדש.
בתום השלמת השלב הראשון בפיתוח, נכון לעכשיו, הספק המחשב ישבור שיאים בכל הנוגע למחשוב מדעי ויהיה לא רק מחשב העל החזק בישראל, אלא גם אחד ממחשבי העל המהירים בעולם בתחום הבינה המלאכותית.
מנכ"ל החברה אמר בהצהרה לתקשורת כי: "ישראל היא ביתם של חוקרי ומפתחי בינה מלאכותית מהמובילים בעולם, היוצרים יישומים שיניעו את הגל הבא של פיתוחי ה-AI. עם מחשב העל Israel-1, מגוון רחב של חברות חדשניות בישראל ייצרו טכנולוגיות בינה מלאכותית שיחוללו מהפכה בתפוקה ובמודלים העסקיים של ארגונים מסביב לעולם".
גלעד שיינר, סגן נשיא בכיר למחשוב על ותקשורת באנבידיה, הוסיף: "אחרי שנבנה במהירות יוצאת דופן, Israel-1 מוכן כאן להעצים את קבוצות המחקר וההנדסה המוכשרות שלנו עם כוחה של הבינה המלאכותית. המערכת המדהימה הזו תשמש כמנוע מאחורי מוצרים וטכנולוגיות הצפויים להתמודד עם כמה מן האתגרים הגדולים ביותר בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה