דיגיטל וטק

נוכל הטינדר משיק אפליקציה חדשה: למה גייס 45 מיליון דולר?

לבייב עתיד להשיק בימים הקרובים את אפליקציית ההכרויות החדשה שלו בשם ״safe love". כדי להגיע לכדי השלמת המהלך, דווח כי לבייב הצליח לגייס סכום של כ-45 מיליון דולר ממשקיעים בחו"ל
מערכת ice |  3
סיימון לבייב
אתם יכולים להיות רגועים, או שלא, אבל סיימון לבייב שזכה לכינוי ״נוכל הטינדר״ בעקבות הסרט בנטפליקס אודותיו ממש נעלם. אחרי שנטש את ישראל בדרך לחיים חדשים בחו"ל, הוא חוזר ובגדול וב-TMI חשפו כי הוא משיק אפליקציה חדשה.
מדובר באפליקציה שנמצאת בשלבי פיתוח והמטרה שלה היא, תאמינו או לא, היכרויות. האיש שעל פי הסרט לפחות פגש נשים באמצעות אפליקציות דומות והונה אותן, יראה לכם איך לפגוש את האחת, או האחד.
 
על פי TMI, לבייב עתיד להשיק בימים הקרובים את אפליקציית ההכרויות החדשה שלו בשם ״safe love". כדי להגיע לכדי השלמת המהלך, דווח כי לבייב הצליח לגייס סכום של כ-45 מיליון דולר ממשקיעים בחו"ל.
כזכור, לבייב גרם למשתמשות טינדר ברחבי העולם לחשוב כי הוא מיליונר, והן העבירו לחשבונו סכומי כסף גבוהים, למרות כל הפרסומים, הדוגמנית בת ה-23 קייט קונלין. שהייתה זוגתו עמדה כחומה בצורה לצידו, אבל עתה משפירקו את החבילה, קונלין, חושפת הכל אצל חיים אתגר בתכנית 'חשיפה' בקשת 12
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לאן הגענו
    גקסלו 01/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן הגענו שנוכלים מקבלים כותרות?פתאום הפך לכוכב בזכות רמאות ושקרים
    סגור
  • 2.
    גייס 45 $ הוא בורח עם הכסף (ל"ת)
    עירון 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    בסדר! אולי גייס 45 מיליון כינים (ל"ת)
    אורלי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור